کشف انبار قطعات خودروهای خارجی قاچاق در بندرعباس



فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار قطعات خودروهای خارجی قاچاق به ارزش10 میلیارد تومان در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی یک انبار نگهداری قطعات خودروهای خارجی لوکس را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی کردند. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مود نظر ۴۸۷ قلم اجزا و قطعات خودورهای لوکس خارجی از قبیل گیربکس، سرسیلندر، میلنگ، دیفرانسیل و داشبورد کشف کردند. این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اقلام مکشوفه با ۱ دستگاه خودرو برای سیر مراحل قانونی به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل شد. فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش محموله مکشوفه را برابر نظر کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

گفتنی است؛ در 12 آبان ماه، فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان از شناسایی یک انبار دپو و نگهداری قطعات خودروهای لوکس در یکی از محلات بندرعباس خبر داد. وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی با حضور صاحب کالا در بازرسی از انبار مورد نظر ۵۲۸ قلم اجزا و قطعات خودروهای لوکس خارجی از قبیل در صندوق عقب، گیربکس، شاسی مستعمل، کاپوت و داشبورد به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال کشف کردند.

توقیف کامیون حامل قاچاق در سیریک

گفتنی است در 19 آبان ماه، کامیون حامل 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان سیریک توقیف شد. سرهنگ"، یداله طاهریان"فرمانده انتظامی شهرستان سیریک در تشریح این خبر، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سیریک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان سیریک با بیان اینکه در بازرسی از خودرو 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، گفت: ارزش محموله سوخت مکشوفه 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است؛ همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

  توقیف کامیون حامل قاچاق در سیریک

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها