با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات دارت و شطرنج کارکنان شهرداری بندرعباس



مراسم اختتامیه مسابقات دارت و شطرنج بانوان و آقایان کارکنان شهرداری بندرعباس به میزبانی سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در حاشیه مراسم اختتامیه این رقابت ها گفت: ورزش از جنبه های مختلف از اهمیت بالای برای  کارکنان شهرداری بندرعباس برخوردار است که با دستور شهرادر ،  مسلم کریمی فردی توانمند برای کمیته ورزش کارکنان انتخاب کردیم تا بتوانیم در حوزه ورزش فعالیت های مختلفی را داشته باشیم.
محمد مهدی جهانبخش گفت: برگزاری مسابقات ، همایش ها ، کلاس ها آموزشی و دوره های سلامت از مهمترین اهداف کمیته ورزش کارکنان است که در شرایط ویروس کرونا باید با احتیاط و رعایت پروتکل های بهداشتی شور و نشاط در بین کارکنان زنده نگه داشت.
در ادامه مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت : در امر ورزش نیت و اراده مهم است که  هر دو در بین  کارکنان شهرداری بندرعباس مشهود است و افرادی که در این مسابقات شرکت کردند همگی قهرمان و شایسته قدردانی می باشند
دروار ضمن تقدیر از افراد برتر افزود: اشاعه و توسعه و فرهنگ ورزش در جمعی صمیمی و صرف هزینه در این خصوص اسراف نیست و سرمایه گذاری ویژه است.
در پایان از نفرات اول تا سوم رشته های شطرنج و دارت که در بخش آقایان و بانوان برگزار شده بود تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم حمید رضا حیدری پوری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مسلم کریمی مسئول کمیته ورزش و فوزیه سالاری دبیر کمیته ورزش کارکنان و جمع دیگری از مسئولان نیز حضور داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها