کشف ۱۶۰ تن انواع روغن نباتی احتکار شده در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۶۰ تن انواع روغن نباتی داخلی احتکار شده به ارزش ۱۵میلیارد ریال از یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان "بندرعباس" خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار "غلامرضا جعفری"  اظهار داشت: در راستای برخورد با کالای قاچاق و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان ، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات اطلاعاتی از احتکار کالای قاچاق در انبار مرکزی یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی نامحسوس از صحت گزارش های دریافتی و احتکار کالاهای اساسی ، اطمینان حاصل و با هماهنگی قضائی و به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اداره صمت به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی ازانبارمرکزی این فروشگاه بزرگ زنجیره ای، ۱۶۰ تن انواع روغن نباتی داخلی احتکار شده کشف شد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه مسئول فروشگاه جهت پاسخگویی و ادامه روند قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی احتکار کشف شده توسط کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال اعلام شده است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها