سرپرست مدیریت آموزش و پرورش بستک:

130 تبلت به دانش آموزان شهر کوهیج اهدا شد



سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک، از اهداء 130 تبلت به ارزش 3 میلیارد و نهصد میلیون ریال به دانش آموزان شهر کوهیج از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از برنا، «علی سلمانی»، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: با توجه به شرایط کنونی و مجازی شدن آموزش دانش آموزان و توان مالی کم اکثریت خانواده ها باعث شده است که بیشتر دانش آموزان آموزش های لازم و مساوی را دریافت ننمایند.

وی اضافه کرد: با شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و حمایت مسئولین امر و خیرین می توان در جهت پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت و آموزش یکسان به دانش آموزان از وقفه در فرایند آموزشی و تحصیلی آنان جلوگیری کرد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بستک، با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا و مجازی شدن روند آموزش، تصریح کرد: توجه به آموزش یکسان و نیازهای آموزشی دانش آموزان بی بضاعت امری ضروری است.

سلمانی اضافه کرد: به منظور کمک های مؤمنانه در شهر کوهیج از توابع این شهرستان و با پیگیری یکی از مدیران مدارس و رئیس انجمن خیریه و خدمات اجتماعی این شهر، اولیای دانش آموزان و با حمایت خیر شیخ احمد کوهیجی تعداد 130 تبلت به ارزش 3 میلیارد و نهصد میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم این شهر اهداء شد.

«عکس تزیینی است»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها