در هشت ماهه امسال؛

مرغداری‌های هرمزگان بیش از ۵ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام دادند



رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت :جوجه ریزی هرمزگان نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد رشد داشته است و اکنون بیش از ۲ میلیون قطعه جوجه یک تا چهل روزه در واحد‌های مرغداری استان در حال پرورش است.

به گزارش صبح ساحل، «علی باقر زاده همایی»، رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: اکنون بیش از ۲ میلیون قطعه جوجه یک تا چهل روزه در واحد‌های مرغداری استان در حال پرورش است که تا ۴۰ روز آینده وارد چرخه کشتار می‌شوند. وی افزود: در هشت ماهه امسال در مرغداری‌های هرمزگان بیش از ۵ میلیون قطعه جوجه ریزی شده است.
 
رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: در این مدت بیش از ۲۵ هزار تن گوشت مرغ در صنعت مرغداری استان تولید شده است. باقر زاده همایی افزود : با توجه به جوجه ریزی هشت ماهه امسال بیش از ۴۰ هزارتن ذرت و ۲۰ هزار تن کنجاله سویا نیاز نهاده‌ای استان است که به طور متوسط ۵۶ درصد ذرت و ۵۴ درصد کنجاله سویا تخصیص و توسط مرغداران استان خریداری شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: برنامه ریزی لازم برای تولید گوشت مرغ مورد نیاز ماه‌های پایانی سال انجام شده است و با توجه به تخصیص سهمیه نهاده ها، نرخ مصوب تنظیم بازار گوشت مرغ در حال پیگیری است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها