مستند زندگی نخستین شهید مدافع حرم هرمزگان رونمایی شد



 آیین گرامیداشت یاد وخاطره دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده و رونمایی از فیلم مستند زندگینامه نخستین شهید مدافع حرم هرمزگان شامگاه شنبه برگزارشد.

به گزارش صبح ساحل، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه رونمایی این فیلم گفت: مهم‌ترین تاکید و سفارش رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه است.
سردار اباذر سالاری افزود: باید شهدا به عنوان نماد و یک الگو به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی شوند.
 وی در ادامه به مستند شهید عبدالحمید سالاری اشاره کرد و بیان داشت: تحقیق و پژوهش درباره زندگینامه شهید عبدالحمید سالاری از شهریورماه ۹۹ آغازشد و این مستند در کمتر از سه ماه ساخته شد.
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: ساخت این فیلم توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه، عوامل گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی سپاه استان و با همکاری جمعی از بسیجیان به کارگردانی علیرضا حمیدی زاده انجام شد.
آیین اکران فیلم مستند زندگی نخستین شهید مدافع حرم استان هرمزگان با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه درهرمزگان، استاندار و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.
شهید عبدالحمید سالاری آذر سال ۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در درگیری با گروه تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید.
این شهید متولد سال ۱۳۵۵ روستای سردر از توابع شهرستان حاجی آباد بوده و از خود ۲ فرزند به نام های «محمدامین» و «زهرا» به یادگار گذاشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها