عرضه کننده برنج خارج از شبکه به ارزش 11 میلیارد تومان در دام قانون



به گزارش صبح ساحل؛ عبدالرضا پیروی‌منش در تشریح این خبر، افزود: بازرسان این سازمان در پی وصول گزارشی مبنی بر عرضه و توزیع برنج هندی GTC در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: پس از بازرسی کارشناسان این سازمان محرز شد برنج های مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده است و همچنین مربوط به یکی از شهرهای استان است که در بندرعباس دپو و بفروش می رسید.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: در پی بازرسی از یک واحد مرغداری در شهرستان بندرعباس توسط بازرسان این سازمان و اداره کل دامپزشکی مشخص گردید این واحد ۱۰ هزار قطعه مرغ زنده به میزان ۱۵ هزار کیلوگرم عرضه خارج از شبکه داشته است.

وی عنوان کرد: با توجه به گزارش تایید اداره کل دامپزشکی استان و محرز شدن تخلف این واحد مرغداری بازرسان این سازمان پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها