مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان در بازی شش امتیازی تنها یک امتیاز گرفت



در روز چهارم دور رفت مرحله نهايی  ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های كشور سه بازی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

  

به گزارش صبح ساحل، در ادامه رقابت های دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی باشگاه آیندگان هرمزگان امروز هم سه بازی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.
در بازی نخست روز چهارم این رقابت ها دو تیم جنرال ويند سقز و  آروين قالا ماكو به مصاف هم رفتند.  در نیمه نخست این بازی تیم جنرال ویند سقز با تک گل سينا صمدی با پیروزی به رختکن رفت.
در نیمه دوم این بازی هم شاهد یک گل بودیم و این بار تیم آروين قالا ماکو  توسط  اكبر اصلان زاده به گل رسید تا بازی مساوی شود. این بازی در پایان با نتیجه مساوی به پایان رسید تا دو تیم‌ امتیازات را تقسیم کنند.
در بازی دوم روز چهارم دو تیم پديده فيروزكوه و سبحان فلز گرمسار به دیدار هم رفتند. 
در بیست دقیقه نخست این بازی تیم سبحان فلز گرمسار دست به کار بزرگی زد و با سه گل محمد مهدی تبريزی و علی مرتضايی دو گل تیم پديده فيروزكوه صدرنشین را شکست داد. در نیمه دوم شاهد بازی تماشای از هر دو تیم بودیم که این نیمه هم شش گل داشت . تیم سبحان فلز گرمسار برای حفط برتری خودش سهدگل دیگر توسط محمد مهدی تبریزی ، علی مرتضیایی و محمد حسین زاده به ثمر رساند . تیم پديده هم موفق تنها سه گل از شش گل خورده را جبران کند. علي عظيمی و امير شهراشوب دو گل برای پدیده فیروزکوه به ثمر رساندند تا این بازی با نتیجه شش بر سه به سود سبحان فلز گرمسار به پایان برسد. در بازی سوم شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان هرمزگان به دیدار دلسوختگان اهل بيت قم رفتند.
بازیکنان آیندگان که با روحیه بسیار خوب به دلیل برد مقابل جنرال ویند سقز پا به این دیدار گذاشته بودند برای کسب سه امتیاز این بازی هم انگیزه بالایی داشتند و هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که حسن سپهری گل اول بازی را برای آیندگان به ثمر رساند. در ادامه آیندگان می توانست به گل های بیشتر دست یابد اما روی یک اشتباه دروازه آن ها توسط علی رضايی باز شد تا بازی مساوی شود. بازی در نیمه نخست رو به پایان بود که کار گروهی بازیکنان آیندگان آن ها را صاحب یک گل کرد و حسین رحیمی برای بار دوم دروازه تیم دلسوختگان قم را باز کرد تا نیمه نخست با برتری آیندگان به پایان برسد.

آیندگان در بازی شش امتیازی تنها یک امتیاز گرفت

 
در شروع نیمه دوم تیم دلسوختگان قم خیلی زود جبران گل خورده را کرد و علی رضايی گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا یک بار دیگر بازی به تساوی کشیده شود.
گل های این بازی تمامی نداشت و این بار نوبت تیم دلسوختگان قم بود که با گل وحید صیدی سه بر دو پیش بیفتد. فشار حملات آیندگان در ثانیه های پایانی دوباره جواب داد و حسن سپهری برای بار دوم در این دیدار گلزنی کرد و بازی با گل سپهری سه سه مساوی به پایان رسید. آیندگان با این مساوی پنج امتیازی شد ودر همان مکان پنجم جدول رده بندی ایستاد. آیندگان در آخرین بازی دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور فردا از ساعت ۱۷ به مصاف پدیده فیروزکوه تیم صدرنشین جدول رده بندی می رود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها