رئیس هیات کشتی هرمزگان 

پیشکسوتان از سرمایه‌های با ارزش و گران بها جامعه هستند



باید از تجربیات پیشکسوتان در راستای پیشبرد اهداف هیات کشتی بهره برد. 
به گزارش صبح ساحل، رئیس هیات کشتی هرمزگان در دیدار با امید علی سلطانی بنیانگذار و پیشکسوت کشتی استان بر لزوم استفاده از تجربیات پیشکسوتان در راستای پیشبرد به نیل اهداف‌ مجموعه تاکید کرد. 
حسین مینا که از زمان انتصابش به عنوان رئیس هیات کشتی در استان دو هفته ای بیشتر نمی گذرد، در اولین گام خود به دیدار  امید علی سلطانی بنیانگذار کشتی استان رفت و با وی دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس هیات کشتی هرمزگان این دیدار، اظهار داشت : پیشکسوتان از سرمایه‌های با ارزش و گران بها جامعه هستند که می‌توانند تجربیات چندین ساله  مفید خود را به نسل جوان منتقل کنند و باعث پویایی هر مجموعه ای شود.
وی  افزود: بایداز تجربیات بزرگان و پیشکسوتان عرصه کشتی در راستای پیشبرد به نیل اهداف استفاده عملی شود. رئیس هیات کشتی استان هرمزگان، بیان داشت:  یکی از ضعف‌های که در کشتی استان ملموس است ، موضوع کمبود مربیان و داوران در رده های مختلف است که این کار با برنامه ریزی هدفمند و برگزاری دوره های متنوع آموزشی امکان پذیر است تا به اهداف تعیین شده خود رسید. در ادامه این دیدار امید علی سلطانی گفت: در مجموعه کشتی استان پتانسیل‌های بالقوه‌ای نهفته است و برای این کار نیاز به کار و تلاش مضاعف است تا شاهد روند چشمگیر و صعودی در رده ها و وزن های مختلف در سطح کشور باشیم . وی در ادامه افزود: باید از ظرفیت جوانان در این راه استفاده شود تا باعث شکوفایی پیش از پیش مجموعه کشتی استان باشیم‌ و نام هرمزگان در سطح کشور بدرخشید.
لازم به ذکر است، با توجه به شرایط کرونایی، این دیدار به همراه افراد محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.
منتشر شده: 1
کشتی گیر
۲۴ تیر ۱۴۰۰
خدا رحمت کنه . همینطور خسته نباشید به آقای بلوچ عزیز و آقای نعیمی عزیز
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها