کاهش 3 تا 8 درجه ای دمای هوا در هرمزگان



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به نفوذ سامانه پرفشار سرد به استان، گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته از روز شنبه تا سه شنبه هفته آینده دمای استان بین ۳ تا ۸ درجه سردتر می شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن زاده عصر جمعه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: نقشه های هواشناسی نشان از آن دارد که این سامانه موجب مواج شدن دریا، کاهش محسوس دما، وزش باد و گرد و خاک در بیشتر مناطق استان در روزهای ششم تا نهم دیماه خواهد شد و هشدارهای لازم در این خصوص به دستگاه های مربوطه داده شده است.

حسن زاده تصریح کرد: بیشترین منطقه اثر سامانه مذکور در شهرستان های حاجی آباد، بستک، رودان، میناب، بشاگرد و بخش مرکزی خواهد بود.

به گفته وی این سامانه پرفشار سرد در روزهای شنبه و یکشنبه بیشتر نیمه شمالی و غربی استان و یکشنبه تا سه شنبه بیشتر نیمه شمالی و شرقی هرمزگان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

حسن زاده با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر نامساعد شدن شرایط جوی و دریایی استان، تاکید کرد: از مردم خواستاریم تا هشدارها را کاملا جدی گرفته و از قرار گرفتن در مناطق پرخطر و انجام سفرهای دریایی و ترددهای غیرضروری با توجه به کاهش کیفیت هوا به شدت اجتناب کنند.

کمینه دمای هوای بندرعباس مرکز استان هرمزگان امروز جمعه پنجم دیماه ۱۳ درجه و بیشینه دما ۲۵ درجه اعلام شده است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها