کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم روغن احتکار شده در قشم



مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 408 کیلوگرم روغن احتکار شده به ارزش 5میلیون تومان در یک واحد صنفی قشم کشف شد.

به گزارش صبح ساحل، «هرمز امیری»، مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه 48 کارتن روغن‌ مایع روز چهارشنبه دهم دی‌ماه در یک واحد صنفی کشف شد، گفت:  ارزش این روغن‌ها که از سوی این واحد با هدف گران فروشی احتکار شده بود، بیش از 5میلیون تومان است. وی ادامه داد: روغن‌های کشف شده که در هر کارتن چهار قوطی سه کیلویی وجود دارد با تشکیل پرونده به پلیس اقتصادی قشم تحویل داده شد.

به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، این میزان روغن با همکاری خوب مردم با ستاد خبری اداره اطلاعات در زمینه عرصه نکردن روغن توسط یکی از واحدهای صنفی در دستور کار قرار گرفت و‌در بازرسی از این واحد متخلف، 48 کارتن روغن مایع کشف و ضبط شد.

به گفته وی، تمام واحدهای صنفی قشم به صورت مستمر توسط بازرسان ویژه رصد می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل کم فروشی، گران فروشی، عرضه کالای تقلبی، احتکار، عدم درج قیمت، نداشتن نرخ‌نامه، فروش اجناس غیر بهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیر مجاز با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد. 

شایان ذکر است؛ تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان مدیریت بازرگانی و اصناف منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اداره صمت شهرستان، پلیس اماکن، اداره تعزیرات حکومتی و اداره دامپزشکی شهرستان قشم با هدف نظارت بر روند ارائه خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی به صورت روزانه در دو شیفت مشغول فعالیت هستند و قشموندان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره تلفن گویای 07635252010 و همچنین شماره 07635241010 یا مراجعه حضوری به مدیریت بازرگانی و اصناف، نظرات و شکایات خود را اعلام و پیگیری نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها