لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور 

فولاد هرمزگان حریفان خود را شناخت



تیم فولاد هرمزگان حریفان خود را  در لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شناخت. تیم فولاد که به عنوان تنها نماینده هرمزگان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان حضور دارد در گروه که به میزبانی گیتی پسند اصفهان برگزار می شود با تیم های شهرداری ساوه، رویش فدک الزهرا مشهد،  رسالت اردکان و فردوس قم هم گروه است. 
مسابقات از سیزدهم بهمن ماه شروع خواهد شد که در این روز فولاد هرمزگان با  شهرداری ساوه بازی می کند. 
رویش فدک الزهرا مشهد با رسالت اردکان دیدار خواهد کرد. گیتی پسند اصفهان به مصاف فردوس قم می رود .
در بازی های سه‌شنبه چهاردهم بهمن ماه فولاد هرمزگان با  رویش فدک الزهرا مشهد بازی خواهد کرد. فردوس قم میزبان رسالت اردکان است و گیتی پسند اصفهان با  شهرداری ساوه بازی می کند. 
در دیدار های روز سوم که چهارشنبه پانزدهم بهمن برگزار می شود فولاد هرمزگان با گیتی پسند میزبان بازی می کند. رویش فدک الزهرا مشهد به مصاف فردوس قم می رود و رسالت اردکان با  شهرداری ساوه دیدار خواهد کرد. 
در دیدارهای پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه فولاد هرمزگان با رسالت اردکان بازی می کند. شهرداری ساوه به دیدار  فردوس قم می رود. گیتی پسند اصفهان با رویش فدک الزهرا مشهد دیدار خواهد کرد.
در بازی روز آخر جمعه هفدهم بهمن ماه فولاد هرمزگان با فردوس قم بازی می کند. رویش فدک الزهرا مشهد با  شهرداری ساوه و  گیتی پسند اصفهان با رسالت اردکان بازی خواهند کرد.  در گروه دوم این رقابت که به میزبانی شاهرود برگزار می شود تیم های آراد شاهرود ، شهرداری رشت ، منصوری شاد کاشان ، آتیه سازان شازند ، امید جلین گرگان و استعدادهای درخشان مشهد با هم به رقابت خواهند پرداخت. ‌در پایان این مسابقات از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و چهار تیم صعود کننده به صورت مجتمع با هم به رقابت خواهند پرداخت تا تیم های اول تا سوم لیگ برتر مشخص شوند.
محمدرضا نوروزی ، شایان راه خفته ، مازیار یارالهی 
،حمیدرضا رحیمی ،  هومن بلوچی ، سبحان رضا پور ، علی لاپکی ، رضا حمزه پور ، محمد باقرزاده ،مانی جانساری 
، امیر بقایی ، محمد امین مروج ، محمدعلی مرادی ، محمد ذاکری ، امیرحسین خلاده ، محمدرضا نوروزی ،حسین انداز و ابوالفضل ارودانی بازیکنان تیم فولاد هرمزگان را تشکیل می دهند. سرمربی این تیم  محمود حمزه پور و سرپرست پوریا سلیمانی می باشد. مربی بدنساز امیر حسین روحانی و مربی دروازبانان هم  شهاب نوشیدی است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها