لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان

کار تیم قهرمان به فردا کشیده شد



در روز ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان چهار دیدار در سالن عقاب بندرعباس برگزار شد.
در اولین بازی نیک پخش با ساحل شهرداری سیریک بازی کرد. در دومین دیدار علم و ادب رودان با هدف هرمز دیدار کرد.  پرواز بندرعباس و مقاومت میناب سومین بازی را انجام دادند و  آخرین بازی را هم عقاب با بیمارستان بازی انجام دادند.‌در اولین بازی تیم ساحل شهرداری سیریک سه بر دو نیک بخش را شکست داد. گل های ساحل شهرداری سیریک را مهراب چمل پور ، حسین فایز و پوریا کوتی و گل های نیک بخش را محمدامین سالارزاده و مهدی سامری به ثمر رساندند.  در بازی دوم روز ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان تیم هدف هرمز ۷ بر چهار علم وادب رودان را شکست داد. برای  تیم هدف  هرمز عبدل فخاری سه گل، علیرضا گلزاری دو گل ، حسین چه چه و  محمد امین فخاری هر کدام یک گل زدند.
برای تیم رودانی هم محمد احمدی، رضا پور افشار ، رضا قربانی و سعید مصلحی گلزنی کردند.
در سومین بازی تیم مقاومت میناب در یک بازی برتر تیم پرواز را شش تایی کرد. این دیدار در پایان شش بر دو شد که گل های مقاومت میناب را مهرشاد سلمانی و  محمد زارعی  هر کدام دو گل ، علیرضا نهاری و مهرداد علی حسنی به ثمر رساندند و دو گل تیم پرواز بندرعباس  را  آرش دهقانی و مجتبی جوان زاده زدند.
در آخرین بازی که حساس ترین بازی این روز بود دو تیم عقاب بندرعباس و بیمارستان امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی که تنها سی ثانیه مانده بود به پایان برسد و سه بر دو به سود بیمارستان در جریان بود به دلیل اعتراض تیم عقاب به داوری نیمه تمام ماند تا کمیته انضباطی در باره آن اعلام نظر کند.‌
در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان ۸ تیم بیمارستان امام رضا(ع)، نیک پخش بندرعباس، پرواز بندرعباس، علم و ادب رودان، مقاومت میناب، ساحل شهرداری سیریک، عقاب بندرعباس و هدف هرمز با هم به رقابت می پردازند. این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز به میربانی باشگاه عقاب بندرعباس برگزارشد.  قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده هرمزگان به مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه های کشور اعزام خواهد شد.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها