معاون اقتصادی وزیر کشور خبرداد:

دستور معاون اول رئیس جمهور به استانداران برای توجه به بخش خصوصی؛ هرمزگان نیازمند تحرک بیشتر



معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به ارایه گزارش عملکرد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استانها در شش ماهه اول سال جاری اعلام داشت که این گزارش توسط استانها تهیه و با مشارکت وزارت کشور و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نهایی شد.

به نقل از شبستان، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور؛ در نامه ای خطاب به شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ضمن تقدیر از وی و همکارانش به دلیل تنظیم گزارش عملکرد شوراهای استانی گفتگوی دولت و بخش خصوصی، به دستور معاون اول رئیس جمهور در همین راستا اشاره و گفت: دکتر جهانگیری در پیوست این نامه دستور دادند که توجه به مشکلات بخش خصوصی به عنوان میدان دار اقتصاد کشور بسیار مهم است. از استاندارانی که با جدیت به این مسائل می پردازند تشکر کرده و لازم است سایر استانداران اقدام جدی تر بنمایند.
معاون اقتصادی وزیر کشور به تشریح گزارش عملکرد شوراهای استانی گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در شش ماه نخست سال جاری پرداخت و گفت: در جدول گروه بندی؛ استانهای اصفهان و خوزستان، خراسان رضوی، کرمان و بوشهر با امتیاز بالاتر از سایر استان ها، در گروه اول قرار دارند که از منظر ارزیابی در دسته شایسته و درحد انتظار هستند.
استان های فارس، گلستان، گیلان، قزوین، مرکزی، تهران، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری در گروه دوم و از منظر ازریابی در  مسیر شایستگی قرار می گیرند.و استان های مازندران، همدان، هرمزگان، لرستان، آذربایجان غربی، قم، اردبیل، البرز، یزد و خراسان جنوبی در گروه سوم و نیازمند تحرک بیشتر قرار دارند. و استان های کرمانشاه، ایلام، زنجان، کهگیلویه و بویر احمد، سمنان، خراسان شمالی، کردستان و سیستان و بلوچستان در گروه چهارم و از منظر ارزیابی در دسته نیازمند در بازنگری در برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار گرفته اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها