چشم بندرعباسی‌ها هم به بارش باران روشن شد



پس از ماه‌ها انتظار بالاخره بامداد امروز ساکنان شهر بندرعباس هوای بارانی را تجربه کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، با فعالیت سامانه بارشی در مناطق جنوبی کشور، دیشب و بامداد امروز در برخی مناطق استان هرمزگان از جمله شهر بندرعباس باران بارید.

بارش باران در شهر بندرعباس هرچند که پراکنده بود، اما پس از ماه‌ها انتظار بالاخره چشم بندرعباسی‌ها هم به بارش باران روشن شد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان،میزان بارش باران در شهر بندرعباس تا ساعت ۶:۳۰ دقیقه امروز ۱.۳ میلی متر ثبت شده است.

در جزیره لاوان ۴.۴ میلی متر، در بستک ۲ میلی متر، در پارسیان ۱.۸ میلی متر و در حاجی آباد، بندر خمیر، رودان و جزیره سیری هم کمتر از ۱ میلی متر باران باریده است.

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در بیشتر نقاط استان افزایش ابر و به ویژه در مناطق غربی و شمالی رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می‌شود.

سی سی پور افزود: امروز شرایط برای تردد‌های دریایی در محدوده دریای عمان و تنگه هرمز مساعد است، اما در مناطق غربی استان (جزایر کیش و لاوان) دریا با افزایش سرعت باد‌های شمال غربی (۳۶ کیلومتر بر ساعت) مواج خواهد بود.

او گفت: فردا از میزان ابرناکی آسمان استان کاسته خواهد شد و در طول روز در مناطق دریایی وزش باد جنوب غربی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: طی روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما رخ می‌دهد.

سی سی پور گفت: سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه از سمت جنوب غرب وارد کشور خواهد شد و احتمال بارندگی در استان هرمزگان نیز طی روز‌های پایانی هفته وجود دارد.

منبع:خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها