لیگ برتر فوتبال هرمزگان

جبل بر شهرو جام قهرمانی را بالای سر برد



دیدار فينال لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان بین تیم های جنوب برکه دوکا پارسیان و جبل بر شهرو برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، دو تیم جنوب برکه دوکا پارسیان و جبل برشهرو در ورزشگاه تختی بندرعباس  دیدار فینال لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان را برگزار کردند.
نیمه اول این بازی افت و خیز زیادی داشت و دو تیم برنامه ای برای باز کردن دروازه یک دیگر نداشتند و بازی بدون گل پایان رسید. در نیمه دوم قرمز پوشان جبل بر بازی بهتری به نمايش گذاشتند و دقیقه ۶۲ منصور ستوده قفل دروازه جنوب برکه دوکا پارسیان را باز کرد.
در دقیقه ۶۵ دومین گل برای جبل بر به ثمر رسید و مهدی دهقانی برای بار دوم دروازه پارسیان را باز کرد.
پارسیان که چیزی برای از دست دادن نداشت حملات‌ پی در پی روی دروازه جبل بر داشت تا این که در دقیقه ۸۶ توسط طارق کده یکی از گل های خورده را جبران کرد.‌

  

جبل بر شهرو جام قهرمانی را بالای سر برد

 
این نتیجه تا پایان نود دقیقه باقی ماند و جبل بر شهرو با نتیجه دو بریک بازی را به سود خود به پایان برد.
در این دوره از مسابقات تیم متحد معزآباد با ۲۲ گل زده بهترین خط حمله را به خودش اختصاص داد. تیم سیبه کوخرد با چهار گل خورده بهترین خط دفاعی را یدک کشید. تیم اروند با یازده کارت زرد و قرمز کمترین کارت و اتحاد دژگان با ۲۴ کارت رنگی بیشترین کارت را دریافت کردند. امیر مجنونی از تیم ستارگان بستانو با ۷ گل زده آقای گل شد. لیگ برتر فوتبال هرمزگان برای اولین بار به دلیل شرایط بیماری کرونا در دو گروه شش تیمی برگزار شد. در گروه شرق تیم های متحد معزآباد رودان، اتحادرودان ، جبل بر شهرو، استقلال خونسرخ، وحدت گورزانگ و اروند سورو و در گروه غرب جنوب برکه دوکا پارسیان، طوفان کوخرد بستک، سیبه کوخرد، بستانو ، پاس بندرلنگه و اتحاد دژ گان با هم به رقابت پرداختند.

  

جبل بر شهرو جام قهرمانی را بالای سر برد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها