شناسایی 7 نفر به کرونای جهش یافته؛ روستای برکه خلف قشم قرنطینه شد



رییس شبکه بهداشت و درمان قشم از ثبت ۷ مورد کرونای جهش یافته (انگلیسی) و قرنطینه روستای برکه خلف قشم خبر داد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایسنا، حمیدرضا بهزادی ظهر امروز(۲۴ اسفندماه) در جلسه شورای سلامت روستای برکه خلف که با حضور بخشدار شهاب، شورای اسلامی، دهیار  و جمعی از مسوولین برگزار  شد،  از شناسایی ۷ مورد کرونای جهش یافته انگلیسی در روستای برکه خلف خبر داد.

وی ادامه داد:  روستای برکه خلف قرنطینه و سایت گردشگری دره ستارگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: برخی از نیروهای شرکت نفت فلات قاره قشم با توهین و تهدید، مستندات و برگه‌های تیمی که برای انجام تست کرونا به آنان مراجعه داشتند را پاره کرده‌اند.

بهزادی اضافه کرد: اهانت و رفتار خارج از عرف شرکت نفت فلات قاره قشم با بازرسان و نمایندگان بهداشت ودرمان این جزیره قابل پذیرش نیست.

این مقام مسئول افزود: این شرکت با توهین و تهدید، مستندات و برگه‌های تیمی که برای بررسی، انجام تست کرونا و غربالگری بهداشتی به آنان مراجعه داشتند را پاره کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: چنین رفتارهای ناشایستی نسبت به کادر بهداشت را پیش از این نیز در شهرهای درگهان و طبل شاهد بوده‌ایم و قطعاً موضوع را از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌کنیم.

بهزادی ادامه داد: عروسی‌ها، عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شناورهای فعال در اسکله‌های گردشگری و همچنین خانه‌های اجاره‌ای فاقد مجوزی که در سطح جزیره فعال هستند، سه معضل عمده مقابله با گسترش کرونا در جزیره قشم بشمار می‌روند.

گفتنی است،پیش از این  روستای دیرستان قشم نیز در اثر ابتلای 5 نفر به کرونای جهش یافته قرنطینه کامل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها