رئیس ستاد انتخابات استان:

۴۲۶ کاندیدا تا پایان روز ششم، برای انتخابات شورای شهرهای هرمزگان ثبت‌نام کردند



رئیس  ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تا پایان ششمین روزمهلت قانونی، ثبت نام ۴۲۶نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهرهای هرمزگان ، نهایی شد.
به گزارش صبح ساحل، «علی رئوفی»، رئیس ستاد انتخابات استان، گزارش تجمیعی ثبت نام انتخابات شوراها از آغاز ثبت نام تا پایان روز ششم ثبت نام از داوطلبان را اعلام کرد.  رئوفی گفت: تا روز دوشنبه بیست و پنجم اسفند ماه، ثبت نام ۴۲۶نفر برای انتخابات شوراهای شهر، نهایی شد.
 رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اعلام این خبر افزود: ثبت نام ۳۶درصد افراد از آغاز ثبت نام تا ششمین روز از مهلت قانونی ثبت نام ، از روش های الکترونیک شامل تلفن همراه ( ۴۱نفر) ، رایانه شخصی ( ۶۱نفر )  و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت (۵۴نفر) انجام شده است.
رئوفی گفت: ۶۴درصد از افراد ثبت نام شده تا پایان روز ششم مهلت قانونی نیز از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری ها ثبت نام کردند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: ۸۸درصد ثبت نام کنندگان تا پایان روز ششم ثبت نام مرد و ۱۲ درصد زن هستند. رئوفی با بیان اینکه امکان ثبت نام در تمام ساعات شبانه روز از مزایای ثبت نام الکترونیک است، خاطرنشان کرد:  با توجه به شرایط کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی، از همه افرادی که تمایل دارند در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کنند، دعوت کرد تا از فرصت باقی مانده تا ساعت ۱۸ امروز با استفاده از موبایل های هوشمند و یا رایانه شخصی، با سهولت کامل و بدون هرگونه هزینه، ثبت نام کنند.
 
رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان در‌ پایان با اشاره به اینکه، فقط چندساعت تا پایان مهلت ثبت نام باقی مانده است، از همه افرادی که تمایل به ثبت نام در انتخابات شوراها دارند خواست، در ساعات پیش رو با استفاده از موبایل یا کامیپوتر شخصی خود به پرتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir مراجعه و به سهولت ثبت نام کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها