آبرسانی به بشاگرد شاخص ترین پروژه در سال گذشته بوده است



فرماندار بشاگرد به پروژه های قابل توجه این شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: افتتاح آبرسانی از سد جگین به مرکز شهرستان از شاخص ترین پروژه های این منطقه در سال گذشته بوده که با دستور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل، احمد محمودی روزشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: افتتاح پل بیلی مرکز بخش گافر و پارامون بر روی رودخانه جگین توسط وزیر راه و شهرسازی و استاندار هرمزگان از دیگر طرح‌های مهم بشاگرد در سال گذشته بوده است.
وی بیان داشت: افتتاح شبکه ارتباطی و ۳۲۲ کیلومتر فیبرنوری، ارتقا ۶۷ نقطه سایت به شبکه جهانی اینترنت و بهره مندی ۸۵ درصدی بشاگرد از شبکه ملی اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوی اطلاعات از طرح‌های شاخص مخابراتی بوده که در سال ۹۹ به بهره‌برداری رسیدهاست.
فرماندار بشاگرد اظهارداشت: همچنین در سال گذشته کلنگ زنی ساختمان دانشگاه ازاد و سه هزار واحد مسکونی و همچنین ادامه بازگشایی مسیر زیرکوه از سردشت مرکز شهرستان تا روستای کهورکان حد جغرافیایی هرمزگان وسیستان وبلوچستان آغاز شد.
محمودی ادامه داد: همچنین پارسال عملیات احداث و بازگشایی مسیر پشت کوه به آخران تحت عنوان ۱۴ روستا گوهران، بنت ونیکشهر باهدف تکمیل رینگ راه های پشت کوه وزیرکوه باحضور وزیرراه واستاندار هرمزگان در بشاگرد آغاز شد.
وی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی راه دولت آباد به برکهنگ جهت بهره مندی روستائیان حوزه سرحدی از راه آسفالته تا مرکز بخش و شهرستان با حضور نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار هرمزگان از دیگر طرح‌های مهم بشاگرد حوزه راه در سال ۹۹ بوده است. 
نماینده عالی دولت در شهرستان بشاگرد گفت: همچنین پارسال آسفالت راه روستاه های تیدر، بشنو و خمینی شهر بهتیش_نیکدشت آغاز شد و عملیات اجرایی این مسیرها  پیشرفت قابل قبولی ادامه دارد.
وی اضافه کرد: با تکمیل این طرح‌ها و طرح‌های دیگر در بخش راه، تحولی در تامین خواسته و آرزوی مردم بشاگرد در خصوص راه ایجاد خواهدشد.
شهرستان بشاگرد با ۴۵هزار نفر جمعیت در ۳۳۰ کیلومتری شرق  بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و از جمله مناطق کم برخوردار بوده که البته در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه برداشته شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها