ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود



فرماندار بندرعباس از آغاز ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین (به مدت ۷ روز) خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری روز شنبه در این خصوص گفت: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداقل ۲۵ سال سن، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه، ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای شورای روستاهای تا دویست (۲۰۰) خانوار و داشتن مدرک دیپلم برای روستاهای بالای دویست (۲۰۰) خانوار از جمله شرایط داوطلبان برای ثبت نام است.

وی ادامه داد: همراه داشتن گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از (۳) ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت‌نام الزامی است.

نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از ۲۰ تا ۲۶ اسفند در هرمزگان انجام شد.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر از ۱۶ تا ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هشت تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات دومین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۱۳ تا ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ و نام نویسی از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها