عامل کودک آزاری هوادار استقلال بازداشت شد



فردی که کودک هوادار استقلال را در یکی از بخش‌های سبزوار مورد اذیت و آزار قرار داده بود، بازداشت شد.

شهرآرا نیوز نوشت: برخی منابع محلی شهرستان سبزوار به نقل از فرمانده انتظامی این شهرستان از دستگیری فرد کودک آزار توسط پلیس فتا خبر می‌دهند.  بر اساس این گزارش‌ها به نقل از سرهنگ حسین بیات مختاری اعلام شده فردی که اقدام به کودک آزاری طفل هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم اکنون توسط پلیس فتا سبزوار دستگیر و در اسرع وقت، این متهم به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می‌شود.

گفتنی است امروز همزمان با پخش گسترده این کلیپ در فضای مجازی، کاربران استقلالی و پرسپولیسی با حمایت از کودک آزاردیده هشتگ #تیمم_را_نمی_فروشم را ترند کردند.

به گزارش صبح ساحل، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای در کانال رسمی تلگرام خود نسبت به آزار دیدن یک کودک هوادار این تیم واکنش نشان داد. در متن بیانیه آمده: امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که یک کودک هوادار استقلال مورد خشونت کلامی و آزار فیزیکی از سوی ۲ فرد قرار گرفته است.باشگاه استقلال ضمن ابراز تاسف عمیق از این اتفاق، از مراجع ذیربط درخواست می‌نماید ضمن شناسایی این ۲ فرد کودک آزار، با آن‌ها برخورد قانونی شود.همچنین باشگاه استقلال به طور قطع تقدیر ویژه‌ای در اولین فرصت پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از این کودک آبی‌دل خواهد کرد.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به کودک آزاری در داورزن بخاطر طرفداری از تیم استقلال پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

«آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به کلیپ کودک آزاری بخاطر طرفداری از تیم استقلال در اینستاگرام پستی را منتشر کرد به شرح ذیل است :

«همه‌تون میدونید که من یه پرسپولیسی‌ام. امروز یه ویدئویی دیدم که چند نفری یه گل پسر استقلالی رو اذیت می‌کنند. چقدر ناراحت شدم. این فوتبال نیست. این هواداری نیست. این انسانیت نیست.
کاش میشد این پسر رو پیدا کنم، بغلش کنم، بهش بگم دمت گرم که تیمت رو نمی‌فروشی. دمت گرم که جلوی حرف زور کوتاه نمیای حتی اگه چندتا گنده‌بک اذیتت کنند. دمت گرم پسر.
بعدش هم باهم بریم پیش اونایی که اذیتت کردند.
پ. ن: تصویر این پسر رو تعمدی گذاشتم تا همه چهره‌ش رو ببیند. اون کسی باید چهره‌ش محو و تار بشه که داره زور میگه و اذیت میکنه این پهلوون رو.»
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها