شهرکوشکنار پارسیان در پی افزایش آمار مبتلایان کرونا قرنطینه شد



رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان پارسیان از قرنطینه شهر کوشکنار در پی افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین ابتلای بی سابقه تعدادی از اهالی این شهر به ویروس کرونا جهش یافته خبر داد .

    

به گزارش صبح ساحل، مجتبی رضاپور از قرنطینه شهر کوشکنار در پی افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین ابتلای بی سابقه تعدادی از اهالی این شهر به ویروس کرونا جهش یافته خبر داد و گفت: علت این سیر صعودی ابتلا به بیماری، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و حضور مسافران در شهر کوشکنار بوده است.

وی افزود: در شرایط فعلی  ممنوعیت تردد با جدیت در این شهر اعمال خواهد شد .

به نوشته فارس، رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان با تاکید بر لزوم اعلام وضعیت هشدار از طریق ائمه جمعه و جماعات، شورای اسلامی و معتمدین ، اضافه کرد: مهمترین راه رهایی از این بیماری رعایت شیوه نامه‌ها و ممنوعیت تردد به این شهر می باشد تا بتوانیم با کمک آحاد مردم به وضعیت مطلوبی برسیم.

فرماندار پارسیان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای قرنطینه شهر کوشکنار با هماهنگی و همکاری بسیج، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، شهرداری، بخشداری و هلال احمر انجام شده است.

رضاپور خاطرنشان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تشکیل تجمعات باید به عنوان یک وظیفه فردی و اجتماعی مورد توجه همگان قرار گیرد. وی همچنین از همشهریان درخواست کرد در شرایط بحرانی کنونی از افطاری دادن امتناع کنند.

فرماندار پارسیان تاکید کرد: مصوبات ستاد مقابله با کرونا لازم الاجرا می‌باشد و با افرادی که پای بند به مصوبات ستاد کرونا و محدودیت‌ها نباشند از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

جلسه فوق اضطراری ستاد مقابله با کرونا شهرستان پارسیان با حضور فرماندار ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضا در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها