آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت قطعه دوم محور سیاهو – احمدی



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ که در حدفاصل محور مواصلاتی روستای سیخوران به سمت احمدی اجرا خواهد شد، تسهیل در امر عبور و مرور، افزایش ایمنی، رفاه کاربران جاده ای و کاهش استهلاک ماشین‌آلات است.

   

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدنی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت قطعه دوم محور سیاهو – احمدی گفت: ایمن سازی و ترمیم محور مذکور به صورت ویژه در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر 5 کیلومتر از روکش آسفالت این مسیر اجرا شده است، افزود: بهسازی مسیر سیاهو – احمدی به طور مستمر مورد توجه قرار داشته و اجرای روکش آسفالت قطعه دوم آن به طول 20 کیلومتر هم اکنون در دست اقدام می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ادامه داد: برای این طرح 20 کیلومتری که در حدفاصل محور مواصلاتی روستای سیخوران به سمت احمدی اجرا خواهد شد، مبلغ 180 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

عابدینی بازسازی روکش آسفالت را در کاهش تصادفات و پیشگیری از تصادفات خصوصاً در نقاط پر حادثه تاثیر گذار دانست و خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ تسهیل در امر عبور و مرور، افزایش ایمنی، رفاه کاربران جاده ای و کاهش استهلاک ماشین‌آلات است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها