رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس:

همکاری  دانشگاه آزاد با هیات فوتبال  موجب شکوفایی فوتبال می شود



نخستین جلسه هماهنگی جهت  رسیدن به یک توافق همکاری دو جانبه بین هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در محل دفتر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد .

   

به گزارش صبح ساحل، محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال با تشکر از حضور محمد جماتی پور  رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در دفتر این هیات، حضور وی را نشانه عزم جدی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برای ورود به حیطه ورزش به خصوص فوتبال دانست و ابراز امیدواری کرد این جلسات تا رسیدن به نتیجه مطلوب جهت امضای یک تفاهمنامه همکاری دو طرفه ادامه یابد.

محمد احمدی زاده خاطرنشان کرد:  قطعا این همکاری در آینده باعث شکوفایی فوتبال بندرعباس در تمامی بخش های زیرمجموعه این رشته ورزشی خواهد شد که به عینه قابل مشاهده خواهد بود. 
در ادامه رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از  عزم و علاقمندی این دانشگاه برای همکاری با هیات های مختلف ورزشی خبر داد و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری سخت افزاری و نرم افزاری با هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در  بحث کمیته آموزش  اعلام کرد.  در ادامه اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان و فرزاد مسافری مسئول کمیته آموزش  دغدغه های خود را با محمد جماتی پور در میان گذاشتند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها