خسارات سیل در کوهشاه احمدی؛ بیش از 70گوسفند تلف شدند



بارش شدید باران و تگرگ در  روز جمعه در مناطق شمالی هرمزگان، از جمله منطقه کوهشاه احمدی، سبب بروز سیل و تلف شدن ده‌ها دام مردم شد.

به گزارش صبح ساحل، سازمان هواشناسی در هفته گذشته هشدار داد که احتمال وقوع سیلاب در مناطق شمالی هرمزگان وجود خواهد داشت، همچنین از کشاورزان و ساکنین این مناطق خواستار شد که از قرارگیری در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.

بارش باران در اواسط روز گذشته در هرمزگان آغاز شد و موجب سیلابی‌شدن بسیاری از مناطق شمالی هرمزگان اعم از  ارتفاعات منطقه کوهشاه احمدی از توابع شهرستان حاجی‌آباد شد. این امر موجب شد بیش از 70گوسفند در منطقه کوهشاه تلف شوند. 

لازم به ذکر است؛ «مرضیه سی سی پور»، کارشناس اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که بارش‌ها در هرمزگان بنابراعلام هواشناسی تا عصر روز یک شنبه ادامه خواهد داشت و با توجه به شدت بارش در ارتفاعات استان به ویژه مناطق شمالی و شرقی (شهرستان‌های حاجی آباد و بشاگرد) احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد و توصیه می‌شود که مردم از قرارگیری در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.

فرماندار حاجی‌آباد درباره خسارت‌های واردشده در مناطق کوهستانی گفت: در حال جمع‌بندی خسارات وارد شده در پی بارش شدید باران در مناطق کوهستانی این شهرستان بخصوص در محدوده کوهشاه هستیم و با نهایی شدن اطلاعات، آمار آن را اعلام خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها