پلمپ روزانه ۴۰ مغازه در شهر بندرعباس



معاون برنامه ریزی فرمانداری بندرعباس از پلمپ روزانه ۴۰ مغازه در شهر به علت رعایت نکردن دستورکارهای بهداشتی مدیریت کرونا و فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، حسین باباخانی روز یکشنبه گفت: نظارت‌ها بر رعایت فاصله‌گذاری هوشمند در شهرستان بندرعباس تا زمانی که بیماری کرونا وجود داشته باشد ادامه می‌یابد و از کسبه و اصناف انتظار می‌رود برای حفظ سلامت خود و دیگران دستورکارهای اعلامی از سوی متولیان بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: وجود مشکل‌های اقتصادی را به خوبی درک می‌کنیم اما سلامت شهروندان و کسبه از اولویت برخوردار است و در این خصوص حساسیت داریم و تلاش داریم با این اقدام‌ها جلوی از دست رفتن جان همشهریان را بگیریم.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری بندرعباس اضافه کرد:‌ روسای اتحادیه‌ها و صنوف هم مسوول نظارت بر رعایت دستورکارهای بهداشتی مقابله با کرونا در زیر مجموعه‌های خود هستند که باید نظارت‌های خود را افزایش دهند و هیچگونه کوتاهی در این زمینه قابل پذیرش نیست.

باباخانی تاکید کرد: با توجه به هشدارها و اخطارهای صادر شده با هر گونه کوتاهی در زمینه رعایت نظارت بر دستورکارهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، مسوولان اتحایه‌ها و صنوف به دادگاه معرفی می‌شوند.

 

منبع:ایرنا

منتشر شده: 1
نوری
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
دروغه و کذب من چندین بار یه کافه قهوه فروشی رو تو چهار راه 22 بهمن رو معرفی کردم که محل تجمع افراده از شب تا صبح ولی هبچ کس پیگیری نکرد فقط حرف مفت
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها