تشدید محدودیت تردد در مناطق قرمز و نارنجی هرمزگان



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از کنترل و تشدید محدودیت‌های ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی استان با توجه به تعطیلات آخر هفته، خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی صبح امروز(۱۴ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت کرونای استان مصوب شد از خروج خودروهای با پلاک بومی و ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم مذهبی و لیالی قدر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در فضای باز در ساعات محدودی برگزار می‌شود، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانداران و بخشداران برای جلوگیری از گسترش کرونا بر تجمعات نظارت بیشتری داشته باشند.

فرماندار بندرعباس نیز روز گذشته  از ممنوعیت خروج از شهر به سمت روستاها و ورود پلاک‌های غیر بومی به این شهرستان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

براساس مصوبه‌های ستاد مدیریت بیماری کرونای هرمزگان خروج از بندرعباس و سایر شهرها به سمت روستاها و از روستا به شهر ممنوع بوده و در صورت خروج مشمول اعمال قانون ممنوعیت طرح ورود به مناطق قرمز خواهند شد.

وی اضافه کرد: بنابراین ورود هرگونه خودرو با پلاک غیر بومی به بندرعباس ممنوع و در ورودی‌های این شهرستان توسط عوامل ذی‌ربط کنترل و در صورت ضرورت اعمال قانون منع ورود به شهرهای قرمز نسبت به آنها انجام می‌شود.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها