فرماندار جاسک :

با متخلفین کرونایی با جدیت برخورد می‌شود



فرماندار شهرستان جاسک  از کاهش مبتلایان و کنترل کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: با مشاهده هرگونه تخلف در زمینه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به شدت برخورد و ناقضین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

  

به گزارش صبح ساحل، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک با اشاره به بیماری کرونا خاطرنشان کرد: تاکنون در مورد بیماری کرونا، اقناع سازی به انداره کافی صورت گرفته است و افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.
رادمهر بیان داشت: مدیریت جهادی در تمام مواقع به ویژه بحران ها، لازمه حل مسائل و رفع مشکلات است.
وی عنوان کرد: مدیران در جهت کنترل بیماری کرونا به صورت جهادی پای کار باشند و درحال حاضر به مدیر پشت میزی نیاز نداریم.
فرماندار شهرستان جاسک در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا ابراز داشت: با افرادی که در ساعت منع تردد در سطح شهر حضور دارند با جدیت تمام برخورد قانونی صورت می گیرد.
رادمهر افزود: تا اطلاع ثانوی نماز جمعه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان برگزار نمی شود، روحانیون و علما بخاطر حفظ سلامتی مردم با ستاد مدیریت کرونا همکاری لازم را انجام دهند. 
رادمهر اذعان داشت: تردد در سواحل جاسک و دورهمی ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: جرایم تخلف صنوف در بازار با توجه به شرایط قرمز کرونایی دو برابر اعمال می شود.
فرماندار جاسک ابراز داشت: اداراتی که تجمع بیش از چند نفر در دفاتر دارند تا یک سوم نیرو می توانند خدمات را با دورکاری انجام دهند.
این مسوول اظهار داشت: خودروهای با پلاک بومی شهرستان نباید از شهرستان خارج شوند و در صورت خروج یا حتی  تردد خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان جاسک ممنوع است و جرایم سنگینی اعمال می شود.
فرماندار شهرستان جاسک گفت: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی هرگونه تردد خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری وساعاتهای منع تردد چه در داخل شهر و چه خارج شهر ده میلیون ریال جریمه همراه با  توقیف اعمال قانون می شود.
رادمهر گفت: با توجه به وضع کنونی جامعه، در صورتیکه دانش آموزان مدارس پایه نهم کرونا داشته باشند با هماهنگی آموزش و پرورش بعد از دوهفته امتحانات برگزار می شود.
فرماندار شهرستان جاسک گفت: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی هرگونه تردد خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری وساعاتهای منع تردد چه در داخل شهر و چه خارج شهر ده میلیون ریال جریمه همراه با  توقیف اعمال قانون می شود.
وی در ادامه یادآور شد: آزمون های پایه دوازدهم سراسری است و حضوری بدون تاخیر برگزار می شود.
فرماندار جاسک تصریح کرد: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در  امور اهل سنت، در خصوص عدم برگزاری نمازها یومیه و نماز جمعه به صورت جماعت اطلاع رسانی لازم را انجام دهد.
وی در پایان افزود: با مشارکت و همکاری آحاد جامعه، اصناف در بازار، ادارات و‌ نهادها با ستاد بیماری کرونا و اجرای دقیق  مصوبات این ستاد، می توان به خوبی این بیماری منحوس کرونا را کنترل و جان شهروندان را از خطر این بیماری نجات داد.
گفتنی است در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا پیش از سخنان فرماندار جاسک، مدیران دستگاه های اجرایی، نهادها و ارگان های نظامی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مقابله با کرونا ویروس ارائه دادند. 

  

منبع:موج

غیرقابل انتشار: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها