راه‌اندازی تیم‌های بازرسی ویژه اصناف بندرعباس



فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونا در استان و تشدید مقابله با تخلفات، تیم های بازرسی ویژه اصناف برای نظارت بر فعالیت کسبه در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش صبح ساحل، «عزیزاله کناری»، فرماندار بندرعباس روز سه شنبه در نشستی با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، دادستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق اصناف بندرعباس گفت: این تیم‌ها موظف به نظارت مستمر بر عملکرد زیر مجموعه هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس واحدهایی که در زیرمجموعه اتحادیه‌ای پروتکل‌های بهداشتی ویژه شرایط کرونایی را رعایت نمی کنند بی‌درنگ برای بار اول به مدت یک هفته و برای بار دوم به مدت دو هفته و برای بار سوم به مدت سه هفته توسط ناظران آن اتحادیه پلمب می‌شوند. وی اضافه کرد: واحد صنفی که تمرد کند به جرم اقدام بر علیه سلامت جامعه در شرایط کنونی با پیگیری رئیس اتحادیه خود در مبادی ذی‌ربط با برخورد روبه‌رو می‌شود.

فرماندار بندعباس بیان داشت: انتظار می رود کسبه ضمن همکاری با بازرسان مزبور، در مدت حضورشان در محل کسب از ماسک استفاده کنند و در مغازه ها ماسک برای عرضه به مشتریان بدون ماسک وجود داشته باشد.

کناری اضافه کرد: مدیران مجتمع های تجاری و بازارها نیز ملزم هستند سامانه صوتی مجموعه مربوطه را فعال کنند و به طور مستمر هشدارهای بهداشتی پخش کنند.

وی گفت: شهروندان هم برای حفظ سلامت خود و خانوادهای خویش از مراجعه غیر ضرور به اماکن اجتماع خیز از جمله بازارها و سایر اماکن سرپوشیده خودداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها