کشف ۲۰ تن روغن خوراکی احتکار شده و یک زمین‌خواری بزرگ در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی استان ۲۰ تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان پارسیان و یک زمین خواری بزرگ با ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در بندرلنگه کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، مأموران انتظامی شهرستان پارسیان با انجام کارهای اطلاعاتی از احتکار مقادیر قابل توجهی کالای اساسی در یک سالن بزرگ با تابلوی آرایشگاه زنانه مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۰ تن روغن خوراکی احتکار شده و ۸۲۸ کیسه ۱۰ کیلویی برنج قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: مبارزه با محتکران و پدیده احتکار که بدترین مجرمان اقتصادی هستند به صورت جدی در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

سردار جعفری در تشریح خبر کشف یک زمین خواری بزرگ به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در بندرلنگه، گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با جرایم اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تصرف غیرقانونی زمین های ملی توسط فردی سودجو مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی ها و استعلام های صورت گرفته، مشخص شد، زمین های ملی به میزان ۲ هکتار و به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال از سوی متهم به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هماهنگی مراجع قضایی ، این زمین ها رفع تصرف شده و متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

شهرستان پارسیان در ۴۰۰ و شهرستان بندرلنگه در ۲۱۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها