پویان‌فر، مسئول امنیت ستاد انتخابات استان هرمزگان؛

سلامت مردم در انتخابات، اولویت ماست



پویانفر، مسئول امنیت ستاد انتخابات استان هرمزگان  در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت حضور یافت.  

به گزارش صبح ساحل، پویانفر، مسئول امنیت ستاد انتخابات استان هرمزگان  ضمن تبریک دهه کرامت گفت: بعد از ماه‌ها کار و تلاش ‌در ستاد انتخابات همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب انجام شده‌است. در شهرستان‌های ۱۳ گانه استان با دارا بودن  ۱۳۰۰ روستا در ۲۸ خرداد  در هرمزگان برگزار خواهد شد. به گفته پویانفر، کمیته امنیت انتخابات سه ماه در حال برگزاری امنیت این انتخابات است.

وی اضافه کرد: به طورکلی، 1556 شعبه اخذ  رای وجود دارد که  به طور کامل از 34 هزار نفر عوامل اجرایی شعبات اخذ رای و 39 هزار نفر شعبه حفاظت، شعبات اخذ رای تشکیل شده‌است. به گفته مسئول امنیت ستاد انتخابات استان هرمزگان، رای‌گیری از ۷ صبح جمعه آغار میشود و امکانات لازم برای مناطق صعب العبور انجام شده‌است.

پویانفر بیان کرد: فرمانداران به عنوان عوامل اجرایی کارهایی از ماه‌های قبل انجام داده‌اند،  شعبات در مکان‌های امن که دارای فضای آزاد باشند، فراهم شده‌است. همچنین برای جلوگیری از شیوع کرونا ،همه موارد پروتکل بهداشتی چه برای اعضای اجرایی و چه برای افراد حاضر در این محل‌ها تعبیه شده‌است.

به گفته وی، افراد باید تست کرونا داده و سالم باشند تا نگرانی مردم از این بابت رفع شود. همچنین برای اینکه انتخابات با سلامت عبور کنیم، ساعت‌های کار کارشناسی شده و راه‌های مختلفی چون مکان تهویه هوا و غیره را برای جلوگیری از این بیماری اتخاذ کردیم.

پویانفر گفت: انتخابات شورای شهر به صورت تمام الکترونیک اجرا می‌شود و راهنمایی استفاده از آن به مردم اطلاع رسانی شده‌است . همچنین دستگاهها بعد از هر بار رای‌گیری ضدعفونی می‌شود , دستگاه‌‎های جایگزین در صورت نیاز مستقر شده‌است.

مسئول امنیت ستاد انتخابات استان با اشاره  به بیماران قرنطینه‌ای، افزود: برخی از افراد که در قرنطینه هستند با این افراد تماس گرفته میشود که اگر کسی دارای علائم شدید نیست و توان مراجعه به شعبه را دارد، رای او گرفته شود. درنهایت، مردم دغدغه‌ای نداشته باشند، سلامت آن‌ها در اولویت قرار دارد.

پویانفر اضافه کرد:  در بخش امنیتی بدون حضور رسانه‌ها کار مربوط به سلامت و امنیت انتخابات تاثیرگذار بود  و در این روزها شاهد همراهی تنگاتنگ رسانه‌ها هستیم.

به گفته وی،  مردم با همکاری و همیاری رسانه‌ها ۹۳۰۰ نفر برای امنیت انتخابات بسیج شده‌اند . همچنین رسانه‌ها انتقال‌دهنده مفاهیمی هستند که مردم به آن نیاز دارند.

پویانفر اظهار کرد: ۱۱۸۰۰۰ نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند که ابعاد مختلفی برای امنیت از خانه تا مخل اخذ رای انجام شده‌است .در تمام مکان‌ها این امنیت وجود دارد تا مردم به آسودگی در مکان‌ها حضور یابند.

مسئول امنیت ستاد انتخابات استان گفت: مسئولان مربوطه برای اخذ رای در شهرهای صعب العبور از فردا برای مستقر شدن راهی می‌شوند.

وی در پایان افزود: تاکید ما این است که مانند همیشه مردم هرمزگان با حضور خود افتخاری دیگر یر مردم ایران بیافزایند و در صحنه حاضر شوند.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها