از سوی هیات فوتبال بندرعباس اعلام شد

زمان نقل و انتقالات فوتبال و فوتسال



زمان فصل نقل و انتقال فوتبال  باشگاه های شهرستان بندرعباس مشخص شد. 
اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: از یکم تیرماه تا دهم مردادماه فصل نقل و انتقالات باشگاه های فوتبال بندرعباس می باشد. وی عنوان کرد : آئین قرعه کشی  رقابت های لیگ برتر فوتبال رده پایه شهرستان بندرعباس با رعایت تمامی پروتوکل های بهداشتی دوم تیرماه  در محل سالن اجتماعات اسکله شهید حقانی برگزار خواهد شد و عدم حضور سرپرستان تیم ها در این جلسه به منظور انصراف از مسابقات تلقی خواهد شد. دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس اظهار داشت: قرعه کشی مسابقات لیگ فوتسال رده های پایه ( نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید ) این یکم تیرماه در محل سالن کنفرانس اسکله شهید حقانی برگزار می شود و نماینده هر باشگاه در صورتی مجاز به شرکت در جلسه قرعه کشی می‌باشد که معرفی نامه باشگاه خودرا به همراه داشته باشد. اسماعیل مرادی گفت : فصل نقل و انتقالات مسابقات فوتسال رده های پایه شهرستان بندرعباس از یکم تیرماه تا سی ام تیرماه خواهد بود و مسابقات در مرداد ماه شروع خواهد شد.
دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس همچنین به تشریح تقویم ورزشی  این هیات پرداخت و ببان داشت : فعالیت های هیات فوتبال شهرستان بندرعباس طبق برنامه ریزی و تقویمی که با هماهنگی رئیس هیات آماده کرده ایم انجام خواهد شد. وی گفت: متاسفانه کرونا موجب این شده است که نتوانیم به موقع برنامه های خود را اجرایی کنیم اما یقینا هر برنامه ای که در تقویم دیده ایم برای فوتبال بندرعباس انجام خواهیم داد. دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس اظهار داشت : در خردادماه کلاس کارگاه آموزشی  ناظران مسابقات ، در تیر ماه قرعه کشی لیگ های پایه فوتسال و قرعه کشی لیگ فوتبال شهرستان و در مرداد ماه مسابقات لیگ های پایه را شروع خواهیم کرد.
وی گفت: در شهریور ماه علاوه بر قرعه کشی لیگ فوتبال بزرگسالان ، رقابت های زیرگروه شهرستان را شروع خواهیم کرد. اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت : در مهرماه لیگ بزرگسالان را برگزار خواهیم کرد و همزمان قرعه کشی مسابقات حذفی برای رده های پایه هم داریم تا با این کار رده های پایه بتوانند مسابقات بیشتری در یک فصل فوتبالی انجام دهند و تنها در یک سال با چهار یا پنج بازی رسمی فعالیت های آن ها تمام نشود. وی بیان داشت: مسابقات حذفی رده های پایه در آبان ماه برگزار خواهد شد که در این ماه قرعه کشی جام حذفی بزرگسالان و قرعه کشی لیگ پیشکسوتان هم در دستور کار داریم و هر دو این مسابقات در آذر ماه شروع خواهد شد. وی گفت: در آذرماه مسابقات رده سنی زیر ۱۳ و ۱۴ سال را هم قرعه کشی خواهیم کرد و در دی ماه شاهد برگزاری اين رقابت ها خواهیم بود. دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس بیان داشت: یک دوره مسابقات ویژه دهه فجر برگزار می کنیم و علاوه بر  مسابقات سوپر جام بندرعباس هم برگزار خواهد شد.
وی گفت : در اسفند ماه برنامه تجلیل از برترین های فوتبال سال ۱۴۰۰ داریم و با این کار انگیزه خواهیم داد به کسانی که در یک فصل فوتبال در کنار فوتبال بندرعباس بوده اند و با عملکرد خوب خودشان جز بهترین ها شده اند.دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس اظهار داشت: کمیته فوتسال ما در اردیبهشت ماه قرار بود مسابقات فوتسال نوجوانان را برگزار کند که کرونا اجازه این کار را نداد اما یقینا با یک برنامه ریزی درست این مسابقات را برگزار خواهیم کرد. وی گفت: این کمیته در خرداد ما طبق تقویمی که دارد برنامه برای پیشکسوتان و فستیوال داشت که متاسفانه شرایط قرمز کرونا اجازه این فعالیت ها هم از کمیته فوتسال شهرستان گرفت. اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس بیان داشت: در تیرماه کلاس داوری برای مربیان فوتسال و شروع لیگ های نونهالان و نوجوانان فوتسال خواهد بود. وی گفت: کمیته فوتسال ما در مرداد ماه کارگاه آسیب شناسی در فوتسال بندرعباس را برگزار خواهد کرد و در شهریورماه هم طبق تقویمی که دارد لیگ جوانان و امید را برگزار می کند. مرادی گفت : در مهرماه لیگ فوتسال بزرگسالان،  در آبان ماه برگزاری لیگ فوتسال پیشکسوتان و تشکیل تیم های منتخب فوتسال در تمامی رده های سنی خواهیم داشت. وی اظهار داشت : برنامه کمیته فوتسال ما در آذرماه برگزاری مدارس فوتسال و در دی ماه برگزاری جام حذفی شهرستان را در دستور کار دارند.
دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: در بهمن ماه جام دهه فجر و مسابقات گل فنی و در اسفند ماه همایش تقدیر از برترین فوتسال داریم. اسماعیل مرادی بیان داشت : برنامه های کمیته استعداد یابی ما هم طبق تقویم پیش خواهد رفت و این کمیته برنامه ریزی خود را می خواست از اول سال   شروع کند که باز هم کرونا اجازه فعالیت در سه ماه اول سال ۱۴۰۰ را به آن ها نداد. اما در تیرماه این کمیته برگزاری فستیوال ۱۲ ساله ها و کارگاه آموزشی و استعدادیابی در برنامه دارد. در مرداد ماه استعداد یابی در رده پایه و فستیوال ۱۳ و۱۴ ساله ها در مهر ماه کارگاه استعداد یابی،  در آبان ماه آغاز لیگ های ۱۳ و ۱۴ ساله ها و فستیوال برای ۱۲ ساله ها در آذرماه ، در دی ماه فستیوال رده سنی ۱۲ سال ها خواهند داشت. نظارت بر مدارس فوتبال شهرستان بندرعباس در طول سال و استعدادیابی یابی رده های پایه هم از مهمترین برنامه های کمیته استعداد یابی شهرستان بندرعباس می باشد.
دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در ادامه به تقویم کمیته بانوان هم اشاره کرد و گفت: در تیرماه برگزاری  وبینار داوری ، برگزاری کارگاه آموزشی ، در مرداد ماه برگزاری کارگاه مربیگری، تست آمادگی جسمانی داوران ،آغاز لیگ بانوان شهرستان،  در شهریور ماه همایش برترین های فوتسال، در مهرماه برگزاری فستیوال رده نونهالان و برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی برای بانوان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، در آبان ماه برگزاری فستیوال رده سنی نوجوانان، در دی ماه برگزار جام چهار جانبه به نام جام مادر،در بهمن ماه برگزاری جام مجازی به مناسبت دهه فجر و برگزاری مسابقات رده های سنی و در اسفند ماه برگزاری مسابقات فوتبال بانوان خواهند داشت. اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس اظهار داشت : کمیته فوتبال ساحلی شهرستان هم برنامه کارگاه آموزشی مربیان را در تیرماه و مردادماه برگزار خواهد کرد. در آبان ماه تورنمنت آزاد و در آذرماه هم تورنمت رده سنی برگزار خواهند کرد.
مرادی در پایان گفت : اگر می خواهیم فوتبال شهرستان بندرعباس مثل گذشته روی نوار موفقیت حرکت کند نیاز به همراهی و همکاری باشگاه داریم و تمامی اعضای هیات فوتبال بندرعباس هم برای سربلندی فوتبال بندرعباس دست از هیچ کوششی بر نخواهند داشت‌. 

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها