لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور:

آیندگان در زرند دست به کار بزرگی زد



در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور آیندگان هرمزگان در زرند دست به کار بزرگی زد و به پیروزی دست یافت.

        

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتسال آیندگان هرمزگان که تا پایان  هفته سوم مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با چهار امتیاز در مکان دوم گروه دوم قرار داشت با پیروزی مقابل فولاد زرند ایرانیان کرمان با تیم اول جدول رده بندی هم امتیاز شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در همان مکان دوم ایستاد.

شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در نیمه دوم تیم برتر بازی بودند و با دو گل محمد بنی اسدی و نوید آذری فولاد زرند ايرانيان کرمان را شکست داد. آیندگان با این پیروزی ۷ امتیاز شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم فولاد زرند در مکان دوم ایستاد. 
نماینده هرمزگان دو بازی سخت پیش رو دارد و باید از این دو بازی که یکی با پاس در  تهران و دیگری با تبار باطری در بندرعباس می باشد شش امتیازی کامل را بگیرد تا یک بار دیگر شاهد یک تیم از هرمزگان در لیگ برتر کشور باشیم.
البته آیندگان به دلیل هم امتیازی با فولاد زرند ايرانيان باید در این دو دیدار حواسش به تفاضل گل خودش باشد چون اگر فولاد هم در دو بازی پیش رو امتیازات کامل بگیرد آن وقت کار دو تیم فولاد و آیندگان برای صعود به لیگ برتر به تفاضل گل می کشد. در دیگر بازی گروه دوم تیم تبار باطری دزفول در تهران دو بریک پاس را شکست دهد و تیم دزفولی هم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفت.‌ در این هفته در گروه اول تیم شاهین کرمانشاه میزبان تیم نصر فردیس کرج بود که این بازی چهار بر سه به سود شاهین کرمانشاه به پایان رسید.  زندی کلاردشت در خانه با تیم نماسازان آبادان بازی کرد که این بازی چهار بر سه به سود زندی کلاردشت به پایان رسيد.
تا پایان بازی های هفته سوم در گروه اول تیم  زندی بتن کلاردشت با ۱۰ امتیاز در مکان نخست ایستاده است. 
تیم شاهین کرمانشاه با ۷ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. 
نما سازان ساحل آبادان با پنج  امتیاز در جای سوم و تیم نصر فردیس البرز بدون امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است.  در جدول رده‌ بندی گروه دوم تیم فولاد زرند ايرانيان کرمان با ۷ امتیاز  و تفاضل گل مثبت چها ر صدرنشین است. آیندگان هرمزگان با ۷ امتیاز دوم و تفاضل گل منفی یک دوم است. تبار باطری دزفول با شش امتیاز در جای سوم ایستاد است و پاس تهران با سه امتیاز چهارم است.  مرحله نهایی بازی های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم های اول هر گروه به لیگ برتر صعود می کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها