مسابقات قهرمانی کشور و انتخابى تيم ملى

ووشو کاران جوانان هرمزگان بر سكوى سوم ايستادند



تيم ووشو جوانان آقايان هرمزگان كه با حمایت مالی "شرکت کمندراه بندر" به پيكارهاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى اعزام شده بود با كسب يک مدال طلا و دو برنز بر سكوى سوم كشور ايستاد.

 

به گزارش صبح ساحل، تيم ووشو جوانان آقايان هرمزگان كه با حمایت مالی "شرکت کمندراه بندر" به پيكارهاى قهرمانى كشور و انتخابى تيم ملى اعزام شده بود با كسب يک مدال طلا و دو برنز به ترتيب پس از مازندران و زنجان بر سكوى سوم كشور ايستاد.
اين رقابت ها با حضور ۲۵۰ ورزشكار از تمامى استان هاى كشور به مدت دو روز در دو بخش تالو و ساندا ا در سالن امام على(ع) دانشگاه آزاد يادگار امام(ره) واحد شهر رى برگزار شد و با معرفی نفرات برتر پايان يافت.
مهران مهرانى، محمدامين دريايى، منصور دست‌افكن و آرمين ملايى به مربيگرى نجم‌الدين عليمرادى در اين دوره از مسابقات برای هرمزگان بر روى سكوى ساندا رفتند و در بخش تالو نيز اميرحسين چرزه، اميرحسين باقرزاده همايى، رضا جعفرى و بنيامين تنى با هدايت آرسان صفا درگيرى با رقباى خود پيكار كردند.
منصور دست افكن در وزن منهاى ۵۶ كيلوگرم ساندا به مدال طلاى اين رقابت ها رسيد و مهران مهرانى على رغم تمامى شايستگى ها نتوانست از سد حريف مازندرانى خود بگذرد و در وزن منهاى ۴۸ كيلوگرم ساندا به مدال برنز مسابقات بسنده كرد. اميرحسين چرزه تالوكار فنى و شايسته هرمزگان در بسته مسابقاتى چانگ چوان و گون شو در مجموع امتيازات به مدال برنز اين پيكارها در بخش تالو رسيد. ابوذر احمدى مدير سازمان تيم‌هاى منتخب استان، سرپرستى تيم اعزامى را بر عهده داشت و رضا فتحى‌مقدم مدير روابط عمومى هيأت ووشو هرمزگان به‌عنوان خبرنگار راهى اين مسابقات شده بود.
عليرضا بهرمن رئيس هيات ووشو هرمزگان نيز به‌عنوان سرمربى تيم ملى ووشو جوانان كشور در بخش تالو، نظارت فنى تالوكاران را در این مسابقات بر عهده داشت و نظارت فنى سانداكاران بر عهده امير اوجاقى سرمربى اين بخش در تیم ملی بود.
پيكارهاى ووشو قهرمانى آسيا و انتخابى المپيک جوانان قرار است آذرماه سال جارى در كشور چين برگزار شود و عليرضا بهرمن ووشوكار هرمزگانى هدايت تالوكاران را در اين رويداد مهم و حساس بر عهده خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها