وکلا می‌توانند وام یک میلیارد تومانی بگیرند



رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: همه اعضای مرکز حتی کارآموزان می‌توانند درخواست دریافت وام به مبلغ یک میلیارد تومان با سود ۱۸ درصد بدهند و وام ۲۵۰ میلیونی بدون ضمانت بانکی دریافت کنند.
 
به گزارش صبح ساحل، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست خبری با اشاره به تفاهم نامه این مرکز با بانک ملت افزود: در بستر این تفاهم‌نامه همه اعضای مرکز حتی کارآموزان می‌توانند به سایت خدمات رفاهی مرکز مراجعه کنند و درخواست دریافت وام داشته باشند و وام خرید دفتر به مبلغ یک میلیارد تومان با سود ۱۸ درصد و وام ۲۵۰ میلیونی بدون ضمانت بانکی دریافت کنند و از هفته آینده معرفی افراد به شعب بانک ملت آغاز می‌شود.
وی اضافه کرد: همچنین برای همه اعضای مرکز و سایر وکلای کانون‌های مختلف خدمات بیمه تکمیل درمان وجود دارد و این امکان برای همه وکلای کانون‌های کشور هم وجود دارد و همه وکلای کشور را به یک چشم می‌بینیم و وکلای کانون‌ها هم می‌توانند از خدمات بیمه‌ای ما استفاده کنند.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اظهار داشت: همه کارکنان مرکز بیمه تامین اجتماعی شده‌اند و همه آن‌ها امکان استفاده از بیمه تکمیلی را دارند و علاوه بر این‌ها کارکنان دفاتر وکلای مرکز هم می‌توانند از خدمات رفاهی بهره‌مند شوند. 
 
   
منبع:شبکه خبر
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها