عمان تمامی محدودیت‌های سفرهای هوایی را لغو کرد



عمان با لغو همه محدودیت‌های سفرهای هوایی به این کشور، ورود هر مسافری به عمان را مشروط به داشتن گواهی‌نامه واکسیناسیون کرد.

      

به گزارش صبح ساحل، به نقل از میدل ایست نیوز: عمان با لغو همه محدودیت‌های سفرهای هوایی به این کشور، ورود هر مسافری به عمان را مشروط به داشتن گواهی‌نامه واکسیناسیون کرد.

در بیانیه رسمی سازمان هواپیمایی مسافربری عمان آمده که لیست کشورهایی که تردد مسافران آنها به عمان به علت کرونا ممنوع شده بود دیگر اعتبار ندارد و همه مسافران از همه نقاط جهان به شرط داشتن گواهی‌نامه واکسیناسیون معتبر و گذشت 14 روز از دریافت دوز دوم واکسن می‌توانند وارد خاک عمان شوند.

در این تصمیمات جدید همچنین قرنطینه دارندگان نتیجه منفی آزمایش PCR حذف شده اما کسانی که نتیجه آزمایش را همراه نداشته باشند باید تا روشن شدن نتیجه منفی آزمایش، در قرنطینه بمانند.

مسقط در 7 مه گذشته ورود مسافر از 16 کشور جهان را ممنوع کرده بود. هفته گذشته این کشور محدودیت‌های فعالیت تجاری و تردد مسافران را برداشت.

روز یکشنبه عمان 7 مورد فوت براثر کرونا در 24 ساعت و 151 مورد ابتلای جدید را ثبت کرد و بدین ترتیب شمار کل فوتی‌ها براثر کرونا در این کشور 4038 مورد و شمار کل مبتلایان 301 هزار و 450 مورد بوده است.

براساس تازه‌ترین داده‌های وزارت بهداشت عمان، از جمعیت 5 میلیونی عمان 2.33 میلیون دوز اول واکسن و یک میلیون و 43 هزار نفر دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها