دست اندازهای بدقواره شهر میناب نَفَس رانندگان را گرفته است



دست اندازهای بدقواره شهر میناب در کنار ناهمواری های گوناگون خیابان ها در این شهر، نَفَس رانندگان را گرفته است.

         

به گزارش صبح ساحل، به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد سرعت‌گیرهای سطح شهر میناب در کاهش تصادفات تاثیری ندارد و بایستی آنان را به سرعت کاه تبدیل کرد تا با فرهنگ‌سازی، رفتار ترافیکی شهروندان اصلاح شود.

شهرداری میناب علیرغم اینکه فکری به حال فرهنگسازی نکرده است بلکه روز به روز به تعداد این سرعت گیرهای غیر استاندارد در سطح شهر میناب اضافه می‌کند. 

دست‌اندازهای بی‌قواره‌ای که خیابان‌های این شهر را به جهنم رانندگان تبدیل کرده و زمان طی کردن مسافت درون شهری را افزایش داده است؛ البته در این میان عده ای نیز هستند که از نصب سرعت‌گیرها دفاع می‌کنند و آنرا به نوعی ضامن جان شهروندان و عابرین پیاده می‌دانند.

با توجه به قوانین نصب سرعت‌گیر؛ بسیاری از سرعت‌گیر های سطح شهر میناب ابعاد استاندارد ندارند، برای آنان تابلوی اطلاع رسانی پیش از آن نصب نشده است و یا به تناسب خیابان نصب نشده اند.

از این رو شهروندان زیادی به دلیل سهل‌انگاری شهرداری در این خصوص دچار حادثه و به تبع آن خسارت می‌شوند اما به دلیل آگاه نبودن از حقوق خود درخواست غرامت نمی‌کنند.

برخی شهروندان مینابی از این سرعت گیرها گلایه مند هستند و معتقدند که نصب  این سرعت گیرها به فاصله کم در یک خیابان جای بحث دارد، برخی دیگر هم می‌گویند بسیاری از خیابان‌های شهر در حالت عادی هم پر از ناهمواری‌های گوناگون است.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها