دستگیری کلاهبردار با جعل عناوین دولتی در کیش



جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل عنوان از مردم کلاهبرداری کرده است توسط کلانتری 12، خبر داد.
 
سرهنگ " فرج نظری " اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره جعل و کلاهبرداري با ارائه رسيد جعلي، تحصيل مال از طريق نامشروع، سرقت، ايجاد پاپوش براي ديگران، اخاذي، رسیدگی به این موضوعات به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 کیش قرار گرفت.
وی بیان کرد: ماموران پلیس با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند و به این نتیجه رسیدند که فردی با جعل عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده است.
نظری افزود: این کلاهبردار برای رسیدن به اهداف سودجویانه خود با استفاده از عناوین دولتی و نظامی و با همدستي همسرش به گونه اي با افراد برخورد مي کردند که با آنها معامله کرده و چندين مورد شکايت واهي تحت عنوان کلاهبرداري و سرقت از اين افراد مطرح و با ایجاد ترس و ارعاب به اهداف سودجویانه خود می رسیدند.
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش اضافه کرد: از این رو ماموران پلیس آگاهی با انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تا کنون 10 نفر از وی به پلیس طرح شکایت کرده اند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به دستگاه قضائي اعزام گردید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها