تزریق واکسن به پنج هزار دانش‌آموز قشمی



 فرماندار قشم گفت: از آغاز طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان در چهارم مهرماه سال جاری تاکنون پنج هزار دانش‌آموز این شهرستان واکسینه شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علیرضا نصری در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم افزود: تعداد دانش‌آموزانی که امکان تزریق واکسن کرونا را دارند ۱۰ هزار و ۲۵۰ نفر است که نیمی از این جمعیت برای تزریق واکسن مراجعه نکردند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی خانواده‌ها از روی ناآگاهی اجازه تزریق واکسن به خود و اعضای خانواده را نمی‌دهند و این امر باعث ادامه شیوع بیماری در جامعه و آسیب به افراد، خانواده و سایرین است.

رییس ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان قشم با بیان اینکه برای کنترل بیماری به مشارکت مردم نیاز است، تصریح کرد: سرعت بخشی به واکسیناسیون، باعث کاهش بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن شد.

وی اظهار کرد: رفع محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و بازگشایی مدارس پس از واکسیناسیون بیش از ۷۰ درصد مردم امکانپذیر است.

فرماندار قشم تاکید کرد: احتمال ایجاد محدودیت خدمات برای کسانی که واکسن نزدند وجود دارد و لازم است همه مردم در کنترل بیماری وظیفه خود را انجام دهند.

 

براساس اخرین آمار اعلام شده ازسوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تاکنونیک میلیون و 424هزار و 388دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است. از این تعداد، یک میلیون و 38هزار و 268دوز اول و 386هزار و 120 دوز دوم تزریق شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها