واکسیناسیون بیش از ۲ هزار فرهنگی در قشم



فرماندار قشم گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری کرونا تاکنون ۲ هزار و ۲۶۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، علیرضا نصری افزود: از این تعداد یکهزار و ۵۶۰ نفر مرحله اول واکسن و ۷۰۰ فرهنگی نیز دو دوره واکسن خود را تزریق کرده‌اند.

وی ادامه داد: با پایان یافتن تزریق واکسین فرهنگیان و دانش‌آموزان، بازگشایی مدارس ممکن می‌شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: با توجه به رنگ بندی زرد در قشم، بازدیدها از همه اصناف با شدت بیشتری در حال انجام است و برخورد با متخلفان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: اقدام های پیشگیرانه در کنترل ورود مسافران و اتباع بیگانه با دقت بیشتری انجام شود.

نصری افزود: واکسیناسیون کارکنان شاغل در قشم پیگیری مستمر شود.

 

اقدام های تامین و تزریق واکسن واکسن به مردم گزارش شود

رییس ستاد مقابله با کرونای قشم گفت: اقدام های تامین و تزریق واکسن به صورت مرتب از طریق رسانه‌های معتبر به مردم گزارش شود تا علاوه بر اطلاع رسانی به موقع، اخبار غلط رسانه‌های معاند را خنثی کند.

نصری افزود: ارایه اطلاعات دقیق و آمار واقعی وظیفه مسوولان و حق مردم است تا از طریق رسانه‌ها در جریان امور مهم زندگی خود قرار گیرند.

وی از آمادگی مدارس برای تزریق همگانی دانش‌آموزان خبرداد و تصریح کرد: لازم است شبکه بهداشت در صورت امکان طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان را سرعت بخشد.

 

 

براساس آخرین آمار اعلام شده ازسوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تاکنون یک میلیون و 435هزار و 992دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است. از این تعداد، یک میلیون و 48هزار و 745دوز اول و 387هزار و 247دوز دوم تزریق شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها