رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

تردد با کارت واکسیناسیون مجاز نیست/ در شهرهای زرد و آبی ممنوعیت و محدودیت تردد وجود ندارد



رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه براساس آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: هنوز مصوبه جدیدی مبنی بر تردد و یا مجوز سفر بر مبنای کارت واکسیناسیون صادر نشده است.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ احمد شیرانی»، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج به و از شهرهای قرمز و نارنجی بر مبنای پلاک مبدا کماکان ممنوع است. وی ادامه داد: هنوز مصوبه جدیدی مبنی بر تردد و یا مجوز سفر بر مبنای کارت واکسیناسیون صادر نشده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: براساس آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین خروج خودروها از شهرهایی که دارای وضعیت قرمز و نارنجی هستند نیز ممنوع اعلام شده است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: در شهرهای زرد و آبی ممنوعیت و محدودیت تردد وجود ندارد.

وی تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: هموطنانی که به سفر رفته اند با توجه به ظرفیت محدود جاده ها بازگشت خود را موکول به روز جمعه ننمایند و نسبت به مدیریت و برنامه ریزی  برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روزهای هفته آتی اقدام کنند.

منبع: ایلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها