آغاز بهره‌برداری از ۷۴ طرح عمرانی در روستاهای هرمزگان



معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بهره برداری از ۷۴ طرح عمرانی به ارزش نزدیک به ۸۰۰ میلیارد ریال به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در سطح روستاهای استان آغاز شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا مدرس در حاشیه بهره برداری از این طرح ها با تبریک روز ملی روستا و عشایر به روستاییان و فعالان عرصه خدمت رسانی به روستاها افزود: در حال حاضر ۶۰۴ طرح به ارزش بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در زمینه های مختلف عمرانی در سطح روستاهای هرمزگان در دست اجراست که نشان از فعال بودن امور عمرانی در حوزه روستا با وجود تمام محدودیت های اعتباری دارد.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۴۵ درصد از جمعیت  هرمزگان در روستاها زندگی می کنند که پراکندگی جغرافیایی بسیار بالایی را در بر می‌گیرد و به طور قطع خدمات رسانی به تک تک این نقاط بر اساس معیار ها، اولویت ها و ضرورت ها معادله ساده ای نیست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان یادآور شد: اشرافیت کاملی بر مشکلات در تمامی نقاط روستایی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با تلاش روز افزون این کاستی ها را هر روز رفع و بهترین خدمات را به مردمی که در روستاهای استان ساکن هستند، ارائه کنیم.
پانزدهم مهر روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها