فراخوان مهرواره ساخت عروسک‌های نمایشی و بومی و سنتی در هرمزگان



فراخوان مهرواره ساخت عروسک‌های نمایشی و بومی و سنتی با عنوان «جادوی عروسک‌ها» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان اعلام شد.

  

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان عصر پنجشنبه دراین باره به رسانه ها گفت: این مهرواره از سوی انجمن هنرهای نمایشی و کانون شهرستان سیریک و با همکاری شهرداری این شهرستان در راستای کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان به ساخت عروسک‌ها و آشنایی با میراث فرهنگی و بومی و سنتی استان هرمزگان، در بخش‌های ساخت عروسک‌های نمایشی و عروسک‌های بومی و سنتی برگزار می‌شود.
پروین پشتکوهی افزود: در این مهرواره فقط گروه‌های سنی نوخوان(۷ تا ۸ سال)، نونهال( ۹ تا ۱۱)، نونگاه( ۱۲ تا ۱۴ سال)، نوجوان (۱۵ تا ۱۸سال) و ارشد ( ۱۸ تا ۲۲ سال) می‌توانند شرکت کنند.
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در بخش ساخت عروسک‌های نمایشی، می‌توانند در قالب‌های ( میله‌ای، دستکشی، نخی) و علاقه مندان به بخش ساخت عروسک‌های بومی و سنتی نیز با توجه به عروسک‌های بومی و سنتی رایج در منطقه خود، عروسک‌ها را در ابعاد حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۰ سانتی متر ساخته و به اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ارسال کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان در خصوص مهلت ارسال تصاویر آثار برای داوری اولیه را ۳۰ آبان و زمان ارسال اصل آثار( عروسک‌ها) پذیرفته شده مرحله اول به دبیرخانه برای داوری نهایی را ۲۰ آذر ماه و اعلام نتایج نهایی و اسامی برگزیدگان را ۲۵آذر امسال اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان آثار خود را با فرمت jpg  از طریق لینک ذیل: https://hormozgan.kpf.ir/aroosakha ارسال کنند.

  

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها