لیگ برتر فوتسال نونهالان هرمزگان:

دریا دلان جوان بندرعباس بر سکوی قهرمانی ایستاد



لیگ برتر فوتسال نونهالان هرمزگان با قهرمانی تیم دریا دلان جوان بندرعباس به پایان رسید.

     

به گزارش صبح ساحل، مسابقات لیگ برتر فوتسال نونهالان هرمزگان به میزبانی شهر بندزرک میناب با حضور تیم های دریا دلان جوان بندرعباس،  مقاومت میناب،  کنعان میناب ، آینده سازان بندرعباس، اتحاد بندزرک و آیندگان بندرعباس برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم دریا دلان جوان بندرعباس به پایان رسید.
در پایان این مسابقات تیم دریا دلان جوان بندرعباس با انجام پنج بازی و کسب چهار پیروزی و یک شکست و با ۱۲ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد تا به عنوان نماینده هرمزگان راهی مسابقات کشوری شود. تیم کنعان میناب با کسب سه برد، یک مساوی و یک باخت با ۱۰ امتیاز عنوان دومی را به دست آورد. آینده سازان بندرعباس با سه پیروزی و دو باخت و با ۹ امتیاز سوم شد. آیندگان بندرعباس با سه برد، دو باخت و کسب ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان چهارم ایستاد. اتحاد بندزرک با یک برد، چهار باخت و با سه امتیاز پنجم شد و تیم مقاومت میناب با یک تساوی و چهار باخت و با یک امتیاز در جای ششم ایستاد. در پایان این مسابقات  ابولفضل اکبر زاده از باشگاه آینده سازان بندرعباس به عنوان فنی ترین بازیکن ، علی خراسی به عنوان بهترین دروازه بان ، محمد حاتمی از تیم آیندگان با ۹ گل زده به عنوان آقای گل و تیم اتحاد بندزرک به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.
داوران این مسابقات مهران هاشمی پور،  آیدین میرزاده و قاسم پور بودند و غلامرضا تیمور زاده و محمد پیروانی هم نمایندگان هیات فوتبال استان بودند.
مراسم پایانی این مسابقات با حضور اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان،  حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هرمزگان و مسولان ورزش میناب و شهر بندزرک میناب برگزار شد و به تیم ها و نفرات برتر هدایای داده شد.
نتایج کامل این مسابقات هم بدین شرح است و در روز نخست این رقابت‌ها و در نخستین دیدار کنعان میناب با نتیجه چهار بر یک از سد اتحاد بندزرک گذشت.
دریادلان جوان هفت بر صفر مقاومت میناب را در هم کوبید و آیندگان هرمزگان دو بر یک آینده سازان را شکست داد. در روز دوم مسابقات و در نخستین دیدار آینده سازان چهار بر یک کنعان میناب را شکست داد ‌ دریادلان جوان دو بر صفر از سد آیندگان هرمزگان گذشت و اتحاد بندزرک دو بر یک مقاومت میناب را از پیش رو برداشت. در سومین روز این رقابت ها دریادلان جوان شش بر یک اتحاد بندزرک را شکست داد. کنعان میناب سه بر صفر از سد آیندگان هرمزگان گذشت و آینده سازان با نتیجه هفت بر یک مقاومت میناب را از پیش رو برداشت.
در روز ماقبل پایانی این پیکارها دریادلان جوان ۴ بر ۲ آینده سازان را شکست داد ، آیندگان هرمزگان ۶ بر صفر از سد اتحاد بندزرک گذشت و دربی میناب بین دو تیم کنعان و مقاومت با تساوی دو دو  به پایان رسید. در روز پایانی این پیکارها آیندگان هرمزگان ۲ بر صفر مقاومت میناب را شکست داد آینده سازان بندرعباس ۵ بر یک از سد اتحاد بندزرک گذشت و دریا دلان جوان نتیجه را ۲ بر یک  به کنعان میناب واگذار کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها