استاندار هرمزگان خبرداد:

پیگیری مشکلات و ساخت مسکن جوانان در بندرلنگه



استاندار هرمزگان گفت: مشکلات و ساخت مسکن برای جوانان در شهرستان بندرلنگه در راستای جهش مسکن پیگیری و اقدام می شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی در شورای اداری شهرستان بندرلنگه افزود: توسعه و تسهیل تبادلات و فعالیت‌های مردم از طریق دریا در شهرستان بندرلنگه به ویژه در زمینه تجارت و صیادی باید حمایت شود.


وی گفت: امکان بهره‌برداری از مسئولیت‌های اجتماعی، پروژه‌های صنایع و پایانه‌های موجود در شهرستان بندرلنگه به نفع مردم لازم است.


دوستی افزود: توسعه مبلمان شهری، احداث کمربندی و مسئله آب از مشکلات بندرلنگه است که پیگیری می‌شود.


احمد شیبانی فرماندار بندرلنگه نیز گفت: در شهرستان بندرلنگه ظرفت‌های زیادی در زمینه‌های صادرات، صید و صیادی و آبزی پروری وجود دارد که
باعث رونق اقتصادی و اشتغال در این شهرستان می‌شود.


همچنین حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه با اشاره به مشکلات زیر بنایی شهرستان افزود: بزرگ راه بندر لنگه -پارسیان، نداشتتن کمربندی، کمبود ۲۰۰ معلم در آموزش و پرورش، کاهش پرواز‌های فرودگاه بندرلنگه، و مشکل مسکن جوانان از مهم‌ترین مشکلات بندرلنگه است.


خانم فولادی سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرلنگه و عضو شورای شهر نیز گفت: مردم درخواست رفع مشکلات بازگشت ارزش افزوده به شهرستان، کالای ته لنجی، حاشیه نشینی زنان بی سرپرست و بد سرپرست و تامین نیروی انسانی معلم را دارند.


همچنین زارعی رئیس بیمارستان بندرلنگه گفت: بیمارستان شهدای بندرلنگه مشکل نبود پزشک متخصص و امکانات و تجهیزات را دارد که نیازمند کمک مسئولان است.


احمد جباری نماینده مردم غرب استان نیز گفت: برای شهرستان بندر لنگه فرمانداری ویژه، منطقه ویژه اقتصادی، الحاق آن به جزیره کیش و جذب اعتبار برای تکمیل کمربندی شهر درخواست می‌شود.


همچنین شیخ محمد علی امینی مدیر مدرسه دینی اهل سنت در این جلسه به سابقه تاریخی شهرستان بندرلنگه اشاره کرد و گفت: بندرلنگه در زمینه اقتصادی و گردشگری دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها