معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان:

فرآوری پالایشگاه نفت سرخون باید حداکثر بهره را برای هرمزگان داشته باشد



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: باید فرایند فرآوری و محصول نهایی شرکت گاز سرخون و قشم، به گونه‌ای باشد که بتواند حداکثر بهره را برای استان و کشور داشته باشد.

به گزارش صبح ساحل، «رضا مدرس»، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، گفت: پیشرفت و رونق این شرکت پالایشگاهی با توجه به طرح های توسعه به وِیژه در محدوده ساحلی شرق بندرعباس تا میناب یک ضرورت است. وی افزود: پالایشگاه گاز سرخون و قشم جدای از اینکه به عنوان یکی از طرح‌های مهم  پالایشگاهی وزارت نفت محسوب می شود، به عنوان زیربنای اهداف توسعه‌ای در هرمزگان به شمار می‌رود.


معاون استاندار هرمزگان افزود: این پالایشگاه شرایط خاصی داشت و نیازمند مراقبت ویژه بود که با همیت یکایک عوامل و دست اندکاران اجرایی در استان،  هم اکنون از شرایط متعادلی برخوردار است ولی همچنان نیازمند مراقبت است. مدرس با بیان اینکه گاز یکی از ارکان توسعه پایدار هرمزگان است، اضافه کرد: نگاه ما به صنعت گاز در هرمزگان تنها به معنی ایجاد سوخت پایدار وتوسعه شبکه مصرف خانگی محدود نمی شود بلکه بنا به مطالعه و برنامه ریزی صورت گرفته، تا سال ۲۰۵۰، پایه همه تصمیم های حوزه انرژی وابسته به گاز خواهد بود . 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها