تداوم مشکلات دانش آموزان روستایی نوگین و گیشدان جاسک در دسترسی به اینترنت



دانش آموزان مناطق محروم و روستایی نوگین و گیشدان از توابع بخش لیردف شهرستان جاسک به دلیل عدم وجود پوشش دهی اینترنت و دسترسی مناسب در منطقه، از ادامه تحصیل بازمانده‌اند.
 
به گزارش صبح ساحل، «صادق تاجویی» از دهیاران روستاهای منطقه نوگین و گیشدان در بخش لیردف شهرستان جاسک گفت:
با وجود ضعف در پوشش دهی اینترنت دکل اپراتور های وب در روستا های این منطقه امکان تحصیل غیرحضوری و برخط دانش آموزان در کلاس های درس فراهم نیست و با وجود پیگیری گسترده هنوز این مشکل در منطقه رفع نشده است.
تاجویی افزود: در حدود ۲۰ نفر از دانش آموز مقاطع دوره اول  و دوم متوسطه روستا های منطقه نوگین و‌ گیشدان با ضعف در پوشش اینترنتی از تحصیل در کلاس‌های برخط و آنلاین باز مانده اند.
وی در ادامه بیان کرد: فاصله این منطقه روستایی با مرکز بخش لیردف ۷۰ کیلومتر راه دارای ناهموار های می باشد و بسیاری از والدین توانایی مالی لازم در اعزام فرزندان خود جهت ادامه تحصیل در مدارس مرکز بخش لیردف را ندارند ضمن آن که به دلیل تعطیلی خوابگاه های شبانه روزی دانش آموزی لیردف عملا امکان حضور این دانش آموزان نیز امکان پذیر نیست.
این دهیار اظهار داشت: از مسئولان شرکت سهامی مخابرات استان درخواست می گردد تا در جهت حمایت از دانش آموزان این منطقه محروم برای بهبود مشکل چاره اندیشی نمایند و مشکل ضعف پوشش اینترنتی را حل و مرتفع نمایند.
گفتنی است؛ نوگین و گیشدان در شرقی ترین ناحیه از استان هرمزگان در مناطق صعب العبور کوهستانی بخش لیردف شهرستان جاسک قرار دارد.
   تداوم مشکلات دانش آموزان روستایی نوگین و گیشدان جاسک در دسترسی به اینترنت
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها