نام‌نویسی ۲۵ درصد از مردم قشم در طرح توزیع الکترونیکی کپسول گاز مایع



معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قشم گفت: ۲۵ درصد از مردم این شهرستان در طرح توزیع الکترونیکی کپسول گاز مایع نام نویسی کرده‌اند که با توجه افزایش تقاضا، باعث کاهش سهمیه گاز می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «آرش نیرومند»، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قشم روز سه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی توزیع گاز مایع قشم گفت: ۴۷ هزار خانوار برای ثبت نام در این طرح پیش بینی شده بود ، از این تعداد تنها ۹ هزار و ۸۰۰ خانوار ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند که مشکلات این طرح در زمینه قیمت گذاری بررسی می شود. وی با اشاره به مشکلات سامانه ثبت‌نام ادامه داد: مشکلاتی از قبیل تداخل کد پستی، ثبت نام متولدین ۱۳۶۸ به بعد و ثبت نام مزدوجین پس از سال ۱۳۹۰در سامانه وجود دارد که لازم است مسوولان امر نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

معاون سیاسی فرماندار قشم توزیع مناسب با قیمت مصوب را حق مردم جزیره دانست و تاکید کرد: هم اکنون شرکت توزیع کننده گاز مایع با ۴۳ نماینده فعال در سطح جزیره فعالیت می‌کند و تا زمان نرخ‌گذاری جدید توسط شورای تامین شهرستان، دادستانی و تعزیرات با متخلفان به صورت جدی برخورد کند.

وی اضافه کرد: طبق آمار پست قشم از ابتدای این طرح تاکنون، ۱۳ هزار مورد تقاضای دریافت کد پستی به این اداره واصل شده است لذا لازم است برای توزیع مناسب این انرژی، سایر مردم در این طرح ثبت‌نام کنند تا پس از اعلام آغاز این طرح با مشکل مواجه نشوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها