امکان انتخاب تاکسی اینترنتی با چک کردن کد واکسن رانندگان



معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت درباره واکسن رانندگان تاکسی‌های اینترنتی توضیحاتی داد.

به گزارش صبح ساحل، «محسن فرهادی»، معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت با اشاره به افزایش ساعت طرح ترافیک و احتمال شلوغی ناوگان حمل و نقل عمومی و مترو گفت: به طور کلی اجرای طرح ترافیک در شهرها به خصوص کلانشهرهای کشور با هدف کنترل ترافیک و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی اجرا می‌شود که این موضوع محدودیت‌هایی برای استفاده از خودروی شخصی افراد ایجاد خواهد کرد. امروزه با بیشتر شدن ساعت اجرای طرح ترافیک شاهد شلوغی ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه مترو و اتوبوس در شهرها هستیم.

فرهادی ادامه داد: وزارت بهداشت پیشنهاد داده تا برای کنترل شلوغی در ناوگان حمل و نقل عمومی، تعداد واگن‌های مترو افزایش پیدا کند و ساعت حرکت اتوبوس ها نیز بیشتر از گذشته شود تا ما شاهد ازدحام مسافران در ناوگان حمل و نقل عمومی نباشیم.

 معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت بیان کرد: توصیه ما به مردم کشور این است که از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند و جز برای رفتن به محل های کار خود، از رفت و آمد در شهر و اماکن شلوغ جدا بپرهیزند.

فرهادی گفت: در مرحله اول تمام رانندگان اتوبوس، تاکسی های گردشی و اینترنتی و به طور کلی خدمات دهنده ها حتما باید واکسن تزریق کرده باشند. چون مسافران تاکسی های اینترنتی می توانند کد واکسن را در هنگام انتخاب سفر مشاهده کنند.

او افزود: افرادی که واکسن تزریق نکرده باشند، با محدودیت دریافت خدمات مانند خرید بلیت اتوبوس و مترو مواجه خواهند شد و در مراحل بعدی کد تزریق واکسن مسافران نیز توسط تاکسی های اینترنتی می‌تواند چک شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها