میزبانی هرمزگان برای مسابقات انتخابی دو میدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی



به گزارش صبح ساحل، «محمد جاودان» در نشست خبری روز گذشته ضمن اعلام خبر میزبانی هرمزگان در مسابقات دو میدانی نابینایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گفت: این مسابقات از ۲۴ تا ۲۹ آبان‌ماه به میزبانی هیأت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان هرمزگان برگزار خواهد شد. وی افزود: در این مسابقات ۳۱۰ نفر شرکت کننده حضور خواهند داشت. این مقام مسئول توضیح داد: از میان ۳۱۰ نفر شرکت‌کننده، ۱۲۰ نفر خانم و ۱۹۰ نفر آقا می‌باشند.
وی اضافه کرد: در این مسابقات ۲۵ نفر داور هم حضور دارند که ۲۰ داور از استان هرمزگان هستند و مسابقات هم در ورزشگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد. 
رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان هرمزگان و رئیس انجمن نابینایان و کم بینایان استان گفت: ۷ هزار نابینا و کم‌بینا در استان هرمزگان زندگی می‌کند که ۴ هزار نفر مرد و 2902 نفر زن هستند که از این میزان دو هزار و ۵۳ نفر نابینای مطلق هستند که توجه به آنها لازم و ضروریست چرا که جامعه نابینایان جامعه‌ای پراستعداد هستند که باید کشف شوند و به شکوفایی برسند. 
رییس هیأت نابینایان و کم بینایان هرمزگان در پایان ضمن تشکر و قدردانی ویژه از استاندار و خانم شیبانی، معاون منابع انسانی استانداری هرمزگان، اظهار کرد: قدردان حمایت‌های این عزیزان در ایجاد زمینه‌های لازم برای برگزاری مطلوب این مسابقات مهم هستیم. وی افزود: در تاریخ ۱۲ آبان جلسه‌ای به همت خانم شیبانی معاون منابع انسانی استانداری هرمزگان با جناب استاندار داشتیم و درخواست‌های خودمان را ارائه کردیم که با نگاه مثبت استاندار، این درخواست‌ها به مصوبه تبدیل شد.
جاودان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین این مصوبات، خرید دستگاه چاپگر بریل که نیاز مهم ما بود که در استان هرمزگان وجود نداشت که به همت آقای دوستی این دستگاه تهیه خواهدشد. جاودان گفت: ساخت سالن ورزشی برای نابینایان و کم بینایان استان دیگر دستاورد این جلسه بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها